در مراسم ۱۱ سپتامبر؛ ترامپ: احدی نمی‌تواند مقابل ارتش آمریکا ایستادگی کند!

گروه جهان الف،   3980620149 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور آمریکا در جریان مراسم سالگرد مراسم ۱۱ سپتامبر مدعی شد که هیچ نیرویی نمی‌تواند در مقابل ارتش آمریکا ایستادگی کند.

به گزارش مهر به نقل از واشنگتن پست، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در مراسم سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر مدعی توانایی فوق العاده ارتش آمریکا برای مقابله با مخالفان و دشمنان شد.

ترامپ در ابتدای سخنان خود به شرحی از ان چه در ۱۱ سپتامبر گذشته بود، اشاره کرد و پس از آن به مدعی توان فوق العاده ارتش آمریکا شد.

به ادعای ترامپ هیچ دشمنی نمی تواند در برابر قدرت و نیروی ارتش امریکا مقاومت کند، چون این نیروها در خارج و داخل امریکا در حال دفاع از مردم این کشور هستند.

وی افزود: ما با هر طرفی که به دنبال وارد کردن خدشه به ایالات متحده آمریکا باشد، واکنش نشان خواهیم داد. من میزان بودجه نظامی برای دفاع از آمریکا را افزایش دادم. ما به دنبال ورود به درگیری نیستیم اما اگر آمریکا در معرض حمله قرار گیرد، با قدرت واکنش نشان خواهیم داد!

ترامپ همچنین مدعی شد: به مانند گذشته ما به دشمنانمان حمله خواهیم کرد و این حملات ادامه پیدا خواهد کرد.

افزایش بودجه و تعداد نظامیان آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از دیگر ادعاهای ترامپ در  مراسم هجدهمین سالگرد ۱۱ سپتامبر بود که در آن ترامپ مدعی شد: پس از این حادثه تا کنون ۶ میلیون نظامی زن و مرد به نیروهای مسلح آمریکا ملحق شده‌اند.

ترامپ همچنین در این مراسم به لغو مذاکرات صلح با طالبان نیز اشاره کرد و بهانه لغو این مذاکرات را کشته شدن سربازان آمریکایی عنوان کرد.

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش به هزینه ۷۰۰ هزار میلیون دلاری برای ارتش و نیروهای مسلح آمریکایی اشاره کرده و مدعی شد این هزینه‌ها برای ارتش در دوره او بیشتر هم شده است.

حمله به مهاجران بخش دیگری از سخنان ترامپ بود و او در این ارتباط از نقش نیروهای امنیتی و مسلح آمریکا برای حفاظت از آمریکا از آن چه او تهدیدات ناشی از هجوم به مرزهای جنوبی عنوان کرد، تقدیر نمود.