نصرالله: امام خامنه‌ای فرمانده خیمه‌گاه ماست و او را تنها نمی‌گذاریم

گروه جهان الف،   3980619002 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر کل حزب‌الله لبنان روز دوشنبه تأکید کرد که رهبر انقلاب اسلامی فرمانده خیمه‌گاه مقاومت است و حزب‌الله فرزند امام حسین (ع) را تنها نمی‌گذارد.

نصرالله: امام خامنه‌ای فرمانده خیمه‌گاه ماست و او را تنها نمی‌گذاریم

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، تأکید کرد که مقاومت رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

به نوشته پایگاه شبکه «المنار»، وی گفت: «ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند. امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا می‌خواهد آن را محاصره کند.»

سید حسن نصرالله سپس «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خطاب قرار داد و گفت: «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم، نه فقط و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای، می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم.»

در ماه‌های گذشته دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای کرده‌اند تا با اعمال فشار اقتصادی و جنگ روانی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت را به عقب‌نشینی وادارند. با این وجود، حزب‌الله لبنان همواره تأکید کرده است که در صورتی که اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، تمام منطقه درگیر می‌شود و نیروهای مقاومت به آن پاسخ می‌دهند.