سارقان طلا در دام پلیس

گروه اجتماعی الف،   3980617152

اعضای یک باند سرقت طلا که در سطح استان قزوین اقدام به دزدی و سپس آب کردن و فروختن آن می‌کردند، در شهرستان البرز دستگیر و روانهٔ زندان شدند.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات از یک شهروند قزوینی به میزان 2 کیلو و 760 گرم وارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل یک اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، سرانجام با تلاش مأموران محل اختفاء سارقان در شهرستان البرز شناسائی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی، مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه 4 سارق را در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از محل موفق به کشف مقدار یک کیلو و 432 گرم طلای مسروقه به شکل آب شده و مقادیر 870 میلیون ریال پول حاصل از فروش طلای سرقتی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای کشف مابقی طلای سرقتی ادامه دارد خاطر نشان کرد: اعضای این باند سرقت پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.