حزب الله: مقاومت ساکت نمی ماند

گروه جهان الف،   3980617123 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله از آمادگی مقاومت اسلامی لبنان برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی و وارد کردن ضربه به صهیونیستها در عمق فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از النشره، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: لبنان قوی و محکم در رویارویی با دشمن نیازمند حل مشکلات اقتصادی و انجام اصلاحات واقعی است و اصلاحات با افزایش مالیات و فشار بر اقشار فقیر حاصل نمی‌شود بلکه با مقابله با فساد و چپاولگران میسر می‌شود. اصلاحات با فشار بر فقرا و کسانی که درآمد کمی دارند به دست نمی‌آید.

وی افزود: پس از عملیات آویویم ما وارد مرحله جدیدی شدیم که مرحله واکنش است که در برابر هر تجاوزی که اسرائیل به کشور ما انجام دهد، هیچ خط قرمزی را نمی‌پذیرد.

دعموش تاکید کرد: این مرحله حساس و سرنوشت ساز از معادله بازدارندگی که مقاومت از نو تثبیت کرد، محسوب می‌شود و هر گونه سستی و سهل انگاری در تعامل با تجاوزات رژیم صهیونیستی به مفهوم این است که ما لبنان را به عقب بازگردانیم تا مجدد عرصه تاخت و تاز رژیم صهیونیستی باشد و هر وقت و هرجا که خواست به ما حمله کند و این هرگز محقق نخواهد شد زیرا مقاومت ساکت نمی‌ماند و آماده واکنش کوبنده و قوی در عمق اسرائیل است.