امنیت و آسایش سفر را با قطار تجربه کنید

گزارش بازرگانی،   3980617034

استفاده از قطار برای سفر حسی به یاد ماندنی را به مسافران هدیه می دهد. تصور آن که صدای حرکت واگن ها را روی ریل بشنوی و با طبیعت و مسیرهای گوناگون خو بگیری شیرینی سفر را چندین برابر خواهد کرد. حس امنیت، آسایش و سرعت را در هیچ کدام از وسایل نقلیه نظیر هواپیما، کشتی، اتوبوس و خودرو شخصی لمس نخواهید کرد. قطار همیشه به عنوان امن ترین وسیله نقلیه توانسته خود را به متقاضیان و مسافران بشناساند. بلیط قطار با توجه به جا به جایی های شهری که انجام می شود، متقاضیان زیادی را به خود می بیند. این وسیله دوست داشتنی و نوستالژیک با توجه به پیشرفت علم و فناوری روز به روز توانسته محبوبیت خود را در بین مسافران بیشتر کند. این نوع محبوبیت فقط از یک جمله نشات می گیرد، آن هم ارائه کیفیت و امکانات مناسب است. با قطار نه از حوادث جاده ای و هوایی خبری هست و نه از غرق شدن در دریا. برای کسانی که قطار را به عنوان وسیله حمل و نقل انتخاب می نمایند، تصادف، شرایط نامساعد جوی، خستگی و امکانات پایین معنایی ندارد.

در سفر هم می توان استراحت کرد

با خرید بلیط قطار میتوان به کارهای مورد علاقه روزمره مانند تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب یا مجله و استراحت پرداخت. در هر زمان از سفر که احساس خستگی و بی حوصلگی به مسافر دست دهد می تواند در تخت و جای در نظر گرفته شده استراحت نماید. مسافر همچین امکاناتی را کمتر در سایر وسایل نقلیه لمس خواهد کرد. امکانات مناسب همراه با قیمت بلیط ثابت، محبوبیت قطار را بیشتر از بیش کرده است. تنوع امکانات ریلی ایران به نسبت گذشته پیشرفت چشمگیری را به خود دیده است. این پیشرفت چشمگیر رابطه مستقیمی با شرکت های حمل و نقل ریلی دارد. با اضافه شدن به تعدا شرکت های ریلی ارائه دهنده خدمات، تنوع امکانات نیز در سفر با قطار افزایش یافت. شرکت های رجا، سفیر و فدک جز مهم ترین شرکت های حمل و نقل ریلی ایران محسوب می شوند.

دوست قدیمی ما

شرکت رجا اولین شرکت حمل و نقل ریلی است که از دیرباز تا به امروز با مسافران بوده و خدمات های بی نظیر خود را عرضه داشته است. شرکت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین شرکت خطوط ریلی بوده و بیش از 56 درصد جابجایی های ریلی ایران را تحت پوشش قرار می دهد. بلیط رجا جز پرطرفدارترین بلیط خطوط ریلی بوده و جز بیشترین بلیط خطوط ریلی است که در سال به معرض فروش می رسد. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از قطار به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده کرده و با نام این شرکت آشنایی نداشته باشد.

دوست خوشنام ما

از دیگر شرکت های حمل و نقل ریلی می توان شرکت سفیر را نام برد که با خدمات رسانی های بی همتا خود در سال های اخیر نامی نیکو را بر سر زبان ها انداخته است. این شرکت از چند مجموعه کوچک تشکیل شده که با همکاری هم درصدد پیشرفت در این زمینه هستند. بلیط قطار سفیر را می توان از نمایندگی های مجاز و سایت های ارائه دهنده بلیط قطار مانند تیک بان خریداری نمود. شما هم به آن دسته از افرادی بپیوندید که با انتخاب قطار سفیر سفری راحت را تجربه کرده اند.

 

دوست پیشرفته ما

قطارهای فدک با طراحی بی نظیر ایرانی و اسلامی خود که از باغ فدک برگرفته شده است، توانسته ظاهری بسیار زیبا را برای خود رقم بزند. این طرح ها با خطوط منحنی و رنگ های فیروزه ای، طلایی و سفید عجین شده که زیبایی این نوع را دو چندان کرده است.  استفاده از مهمانداران تحصیل کرده و امکانات مختلف در بازه های زمانی گوناگون، نام فدک را بیش از بیش بر سر زبان ها آورده است. بلیط قطار فدک نیز مانند قطارهای رجا و سفیر از استقبال خوب مردم بهره مند می باشند. بلیط قطار خود را از سایت های معتبری مانند تیک بان خریداری نمایید. سایت تیک بان که دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک است با تیم پشتیبانی خود به صورت 24 ساعته خدمات بی نظیری را به متقاضیان ارائه می دارد. این تیم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند تا در صورت بروز مشکل در کنار شما باشد. با تیک بان بلیط قطار خود را به راحتی آب خوردن تیک بزنید.