پول‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها کجا خرج می‌شوند؟

گروه اجتماعی الف،   3980617030

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد گفت: امسال بسته‌های لوازم التحریر ۴۰۰ هزار تومانی برای ۴۰۰ هزار دانش آموز تهیه می‌شود. بسته‌های لوازم التحریر سال گذشته به قیمت ۲۰۰ هزار تومان بود.

به گزارش میزان، سید احسان گتمیریان، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد در پاسخ به این سوال که عواید جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به چند دانش آموز نیازمند خواهد رسید گفت: برای ۴۰۰ هزار دانش آموز نیازمند کمیته امداد جشن عاطفه‌های را برگزار می‌کنیم. 

گتمیریان در ادامه بیان کرد: در مرحله دوم که مهر ماه برگزار می شود پاکت بین دانش آموز پخش می‌شود و به این صورت کمک‌ها باز هم جمع آوری و توزیع می شود.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد در ادامه افزود: به این صورت نیست که روی کمک مردم متوقف باشیم. متوقف نیستیم روی کمک مردمی و با استفاده از سایر روش‌ها هم به این دانش آموزان کمک می‌کنیم.

** بسته های لوازم التحریر برای ۲۱ هزار دانش آموز مناطق سیل زده

وی در ادامه بیان کرد: به عنوان مثال با امضای تفاهم نامه با یک شرکت برای ۲۱ هزار دانش آموز مناطق سیل زده بسته لوازم التحریر توسط این شرکت بین دانش آموزان منطق محروم ۴ استان سیل زده گلستان خوزستان خراسان شمالی و لرستان در حال توزیع است.

وی در ادامه درباره تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گفت: ۴۰۰ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد داریم.

** بسته‌های لوازم التحریر ۴۰۰ هزار تومانی

گتمریان در پاسخ به این سوال که برای آغاز سال تحصیلی جدید بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم با چه ارزشی توزیع خواهند شد اظهار کرد: امسال بسته‌های لوازم التحریر ۴۰۰ هزار تومانی برای ۴۰۰ هزار دانش آموز تهیه می‌شود. بسته‌های لوازم التحریر سال گذشته به قیمت ۲۰۰ هزار تومان بود.