حماس: دیگر اسرائیل در امان نیست

گروه جهان الف،   3980616152 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

جنبش حماس گفت که «عملیات قهرمانانه‌ای که روز شنبه در کرانه باختری صورت گرفته، حکایت از آن دارد که اسرائیل در سرزمین ما در امان نیست».

به گزارش فارس، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» روز شنبه ساعاتی پس از عملیات استشهادی علیه تعدادی از شهرک‌نشینان در کرانه باختری گفت که «عملیات قهرمانانه امروز حاوی این پیام است که رژیم صهیونیستی دیگر در سرزمین ما امنیت ندارد».

حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در منطقه «عزون» واقع در شرق قلقلیلیه نشان می‌دهد که «اسرائیل در امان نیست و این نشان می‌دهد که آحاد ملت فلسطین خود را مسئول آزادسازی سرزمین خود می‌دانند».

جنبش فلسطینی حماس عملیات استشهادی امروز در منطقه عزون را پاسخی به حملات دیروز نظامیان صهیونیست به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی بازگشت در غزه دانست و گفت که «عملیات قهرمانان در کرانه باختری یک روز بعد از تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه اهالی غزه و ریختن خون جوانان غزه‌ای صورت گرفت».

در همین ارتباط، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که «مقاومت قادر است رژیم صهیونیستی را به اجرای توافقات شکست محاصره ملزم کند و تماس‌ها و ارتباطات بین این جنبش و میانجی‌گران بر سر این موضوع همچنان برقرار است».

در عملیات استشهادی روز شنبه جوانان فلسطینی در منطقه «عزون» کرانه باختری که با استفاده از سلاح سرد انجام شد، دو یا سه صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است