سردار باقرزاده: پیکر پاک ۳هزارشهیدهنوز پیدا نشده

گروه اجتماعی الف،   3980616130

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیکر شهدایی که در گذشته شناسایی شده‌اند به زودی تحویل خانواده‌هایشان می‌شود گفت:پیکر۳هزارشهید هنوز پیدا نشده است.

به گزارش مهر، سردار سیدمحمد باقرزاده ظهر شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای کارخانه سیمان باغکمش شهرستان پردیس که با حضور فرماندار، شهردار، رئیس و دیگر اعضای شورا، مدیرعامل کارخانه سیمان شمال برگزار شد با بیان اینکه تعداد دقیق شهدای تفحص شده پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد، اظهار داشت: در همه سال تفحص شهدا انجام می‌شود و افتخاری است که پیکر پاک این شهدا را به خانواده‌هایشان تقدیم کنیم.

باقرزاده در ادامه با بیان اینکه برای تفحص شهدا در استان‌های میسان و بصره توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم گفت: در کردستان عراق، محور جبهه غرب در منطقه دیاله و کویته هم نتایجی به دست آمده که با عشق به شهدا و قدردانی از فداکاری آنها در حال ادامه است.

وی بیان داشت: در حال حاضر به دلیل ایام محرم و فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی عملیات تفحص به طور موقت متوقف شده است اما پس از این ایام عملیات از سر گرفته خواهد شد و هر خبری که باشد اعلام می‌شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه در خصوص تعیین تکلیف شهدای مورد تفحص قرار گرفته نیز افزود: پیکر مطهر شهدایی که در گذشته شناسایی شده‌اند به زودی تحویل خانواده‌هایشان داده می‌شود و برخی دیگر نیز از طریق معراج شهدا اعلام خواهد شد.

باقرزاده اظهار داشت: تاکنون پیکر ۳ هزار شهید یافت نشده است که امیدوار هستیم با تلاش پرسنل این کمیته پیکر مطهر این تعداد شهدای باقی مانده نیز پیدا شوند.