کدام مهاجم استقلال اولین گل فصل را می‌زند؟

گروه ورزشی الف،   3980616121

مهاجمان استقلال با گذشت دو هفته از شروع لیگ نوزدهم هنوز موفق به گلزنی نشده اند و بی تردید خیلی ها دوست دارند بدانند کدام مهاجم گل اول این تیم را می زند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دو هفته اول لیگ برتر یک گل زده که آن را فرشید اسماعیلی زده است، بازیکنی که در خط هافبک بازی می کند و این اجازه را دارد به حملات اضافه شود.

در بازی با ماشین سازی محسن کریمی 66 و دیاباته 24 دقیقه در ترکیب استقلال در خط حمله به میدان رفتند که البته موفق به گلزنی نشدند و در  بازی با فولاد هم شیخ دیاباته 90 دقیقه در فتح دروازه حریف ناکام بود.

در مورد دیاباته ذکر این نکته ضروری است که او هنوز در شرایط آمادگی صد در صد نیست و تعطیلی 20 روزه لیگ برتر فرصت مناسبی است که او بتواند از هفته سوم در آمادگی کامل برای استقلال به میدان برود.

تبریزی هم قابلیت بازی در پست مهاجم هدف را دارد و باید دید از بین این 3 بازیکن در نهایت کدام یک می توانند اولین مهاجم استقلال باشند که موفق به گلزنی می شوند.

البته قرار است استقلال یک مهاجم خارجی دیگر هم جذب کند که اگر او کیفیت لازم را داشته باشد خیال استراماچونی از خط آتش تیمش راحت خواهد شد.