آیا شهردار تهران تحریم می‌شود؟+ عکس

گروه اجتماعی الف،   3980615010 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با نتشار توئیتی از ماجرای درخواست سفیر آمریکا در آلمان برای تحریم شهردار تهران درآستانه سفر او به برلین پرده برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره درخواست تحریم پیروز حناچی شهردار تهران از سوی سفیر آمریکا در آلمان نوشت:"سفیر آمریکا در آلمان در آستانه ورود حناچی به برلین خواستار تحریم وی شد. پیش بینی شده بود آمریکا از سفر موثر شهردار تهران به اروپا با وجود تحریم‌ها و فشار حداکثری بر دولت و ملت ایران از عصبانی است. دیدار‌ها و گفتگو‌ها حاکی از اراده اروپایی‌ها برای کار جدی با شهر تهران است. "

آیا شهردار تهران تحریم می‌شود؟ + عکس

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به درخواست سفیر آمریکا در آلمان برای تحریم پیروز حناچی شهردار تهران نوشت:"درخواست تحریم شهردار تهران به عنوان مدیری غیر دولتی از سوی سفیر آمریکا در آلمان که اساسا در تاریخ بی سابقه است نشانه روشنی از بی قانونی و سراسیمگی و پریشانی مدعیان منزوی آزادی در دنیاست که منطق ملت ایران و شنیدن صدای آنان را سنگی بر شیشه عمر گردن کلفتی‌های خود می‌دانند. "

تحریم شهردار تهران نشان از سراسیمگی و پریشانی مدعیان آزادی در دنیا