انصاری‌فرد به دنبال تمدید قرارداد بازیکنی که از شرایطش راضی نیست

گروه ورزشی الف،   3980615006

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است قرارداد مهاجم این تیم را تمدید کند.

به گزارش تسنیم،  باشگاه پرسپولیس چند هفته پیش قرارداد جدیدی را برای علی علیپور تنظیم کرد تا این بازیکن آن را امضا کند اما او از این کار امتناع ورزید. این در حالی بود که ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه با خواسته علیپور مبنی بر افزایش رقم قراردادش موافقت کرده بود.

در این میان برخی واسطه‌ها نقش پررنگی در عدم تمدید قرارداد علیپور با پرسپولیس داشته‌‌اند اما انصاری‌فرد قصد دارد مانع از این امر شود. او قصد دارد به زودی نشستی را با علیپور داشته باشد و او را متقاعد به امضای قرارداد جدید کند.

قراردادی که بر اساس توافق عرب با علیپور تنظیم شده بود آماده امضای این بازیکن است اما ممکن است مهاجم سرخپوشان خواسته‌‌های جدیدی برای این کار داشته باشد. آنچه مشخص است اینکه مشاوران در این زمینه نقش اساسی را دارند و علیپور تنها تصمیم گیرنده در مورد آینده‌اش در پرسپولیس نیست. مخصوصا اینکه این بازیکن از هواداران پرسپولیس بابت انتقاداتی که در شبکه‌های اجتماعی از او به خاطر عملکرد نه چندان خوبش در بازی با تراکتور داشتند، ناراحت و اخیرا خواستار جدایی از جمع سرخپوشان شده بود.

احتمال اینکه علیپور برای مذاکره جهت تمدید قراردادش با پرسپولیس از انصاری‌فرد وقت بیشتری بخواهد وجود دارد. آنچه مشخص است اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس قصد ندارند به همین راحتی اجازه دهند قرارداد علیپور در پایان فصل جاری با این باشگاه به پایان رسیده و راهی تیم‌های خارجی شود.