فورچونه: قرار است در این فصل گل‌های مهمی برای تراکتور بزنم

گروه ورزشی الف،   3980614201

کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تراکتور مقابل پرسپولیس به میدان رفت و با تکنیک و سرعتی که داشت، همه را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این بازیکن توانست در دقایق پایانی نیمه اول از پرسپولیسی ها کرنر بگیرد که همان ضربه کرنر و در ادامه، شوت احسان حاج صفی تبدیل به تنها گل بازی شد. این بازیکن در مورد شرایطش در تراکتور  گفت: «همه چیز اینجا برای من خوشایند است. آب و هوای خوبی در تبریز می بینم و از لحاظ روانی و بدنی در بهترین وضعیت ممکن هستم. امیدوارم بتوانم عضو موثری برای تیم باشم.»

او این را گفت و ادامه داد:«روز جمعه متوجه شدم بهترین انتخاب را داشتم چون تماشاگران زیادی در ورزشگاه وجود داشت و توانستیم در کنار هم، یک نتیجه خوب و یک روز عالی را پشت سر بگذاریم. این برد به همه ما انگیزه های بیشتری می دهد. حتی تماشاگران هم می توانند با خیال راحتی به تشویق ما بپردازند چون ثابت کردیم لیاقت آن را داریم که بهترین نتایج را بگیریم. باید در کنار هم باشیم و در رختکن، به برد فکر کنیم. مربی و بازیکنان بسیار خوبی در تراکتور داریم و همه چیز برای یک موفقیت بزرگ، در این شهر مهیا است.»

فورچونه در مورد عملکرد خودش در تیم نیز گفت: «من از بازی که مقابل پرسپولیس انجام دادم، رضایت دارم. اولین بار بود که برای تراکتور بازی می کردم و طبیعی است که برای نشان دادن کیفیت واقعی خودم، نیاز به زمان بیشتری دارم. قرار است در این فصل گل های مهمی بزنم و به تیمم کمک کنم. بازیکنان دیگر هم به من کمک می کنند تا مثل یک تیم واقعی، همه ما وظیفه مان را انجام بدهیم. جو داخل تراکتور بسیار خوب است و هر بازیکنی دوست دارد در چنین شرایطی فوتبال بازی کند.»