کدخدایی: قانون انتخابات نیازمند بازنگری است/ نخبگان حقوقی وارد شوند

گروه سیاسی الف،   3980614153

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه انتخابات به دغدغه تمام افراد تبدیل شده است، گفت: قانون انتخابات مربوط به سال ۶۵ است لذا نیازمند ارزیابی و بازنگری توسط افراد خبره حقوقی است.

کدخدایی: قانون انتخابات نیازمند بازنگری است/ نخبگان حقوقی وارد شوند

به گزارش مهر، عباسعلی کدخدایی، بعد از ظهر امروز، در اختتامیه هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی و قضائی کشور در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت در مشهد، بیان کرد: بسیج نشان داده است که انگیزه و توان برای ورود به عرصه‌های مختلف را دارد. امروز نیاز داریم که بسیج به بحث تربیت نیروی انسانی تراز انقلابی و بازنگری در قوانین ورود کند.

وی با بیان اینکه بسیج حقوقدانان باید نیروهای انقلابی و متخصص را با هم پیوند بزند تا باعث توسعه شبکه سازی نیروها شود، اظهار کرد: مطالب زیادی علیه نظام در کشور ما با زبان حقوقی ارائه می‌شود اما پاسخ درست و روشنی از حقوقدانان انقلابی دریافت نمی‌شود.

کدخدایی در ادامه بیان کرد: قوه قضائیه هنوز به دنبال پست‌های اجرایی خود است که بسیج حقوقدانان می‌تواند در این خصوص به دستگاه قضائی کمک کند.

وی با بیان اینکه انتخابات به دغدغه تمام افراد تبدیل شده است، افزود: از آنجا که قانون انتخابات ما برای سال ۶۵ است، نیازمند ارزیابی و بازنگری توسط افراد خبره حقوقی است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بسیج حقوقدانان باید مطالبه‌گر باشد، اظهار کرد: از دوستانم در سازمان بسیج حقوق‌دانان تشکر می‌کنم که تلاش‌های گسترده و خالصانه‌ای داشتند.

وی افزود: بسیج از آغاز نهضت اسلامی ما شکل گرفت و در جامه ما ایثارگرانه و خالصانه خدمت و تلاش کرده تا استمرار نظام جمهوری اسلامی محقق شود.

کدخدایی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نظام دینی را با رهبری حضرت امام داشتیم. در این نظام دینی، ساز وکارهای دینی هم شکل گرفته است؛ یکی از این‌ها، بسیج است که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.