وزیر دفاع: استکبار زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کند

گروه سیاسی الف،   3980613082

وزیر دفاع گفت: تحولات ماه‌های اخیر از جمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد استکبار و عوامل آنها زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کنند.

وزیر دفاع: استکبار زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کند

به گزارش الف، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسمی که با حضور تعدادی از مسئولان نیروی قدس و فرماندهی اطلاعات خارجی سپاه و مسئولان امور بین الملل وزارت دفاع برگزار شد، از فعالان عرصه مقاومت قدردانی کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه دیپلماسی مقاومت، بخشی از عرصه مقاومت و جهادگری است، گفت: فعالان این عرصه ثواب جهادگران واقعی را به لطف خداوند متعال خواهند داشت.

وی با قدردانی از همه فعالان عرصه مقاومت شامل جهاد گران عرصه نظامی و دیپلماسی مقاومت، اظهار داشت: محور مقاومت، محور انسانیت، آزادگی، دیانت، شرافت و مظهر مبارزه با تمامی مظاهر شر از جمله کفر، استبداد، تروریسم، استکبار، و زیاده خواهان است و امروز مبارزه در این سنگر، مبارزه مقدس و جهاد در راه خداست.

وزیر دفاع افزود: امروز با لطف و عنایت خداوند، رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و مجاهدت تمامی جهادگران این عرصه، مقاومت به اوج افتخار رسیده و خاری در چشم دشمنان است و به همین دلیل نیز آنها این را بر نمی تابند و امروز دیپلماسی مقاومت یکی از محور های مهم و تاثیر گذار در دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حاتمی اظهار داشت: توطئه بسیار بزرگی علیه منطقه طراحی شده بود و مجریان این طرح را، شرور ترین افراد انتخاب و در قالب گروه های تکفیری، تروریستی جمع کرده بودند و چنانچه مردان عرصه مقاومت نبودند، علاوه بر اینکه جاه طلبی های رژیم صهیونیستی به پشتوانه حامیان مستکبر غربی، به مناطقی بسیار فراتر از مرزهای کنونی این رژیم رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های تحت حمایت استکبار، نقشه شومی برای کل منطقه داشتند و امروز همه ملت‌های منطقه مدیون رزمندگان محور مقاومت هستند که  نقش اصلی را در شکست دادن این گروه‌ها ایفا کردند و من علاوه بر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ایرانی از آنها قدر دانی می کنم.

وزیر دفاع گفت: تحولات ماه‌های اخیر در بخش های مختلف این منطقه از جمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد استکبار و عوامل آنها زبانی به غیر از زور را درک نمی کنند.