پایان دوران عربده‌کشی اسرائیل در لبنان

گروه جهان الف،   3980611133

حزب الله مدتها پیش از اینکه در نخستین روز ماه محرم خودروی نظامی اسرائیلی را در پادگان افیفیم هدف قرار داده و سرنشینانش را به هلاکت رسانده یا مجروح کند، پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه را داده بود.

پایان دوران عربده‌کشی اسرائیل در لبنان

العالم نوشت: کافی است نیم نگاهی به آثار سخنرانی سید حسن نصرالله بر فضای داخلی رژیم صهیونیستی بیندازیم. این سخنرانی که پاسخی رعدآسا به عربده‌کشی‌های نتانیاهو بود در واقع همچون صاعقه ای بر سر تمام تصویرهای دروغینی که نتانیاهو از خود به عنوان حامی صهیونیسم ساخته بود فرود آمد و باعث شد صهیونیست ها از اطراف او که از عهده واکنش های سید حسن نصر الله بر نیامد، پراکنده شوند.

اینکه گشتی های رژیم صهیونیستی ناگاه از منطقه صفر مرزی با لبنان ناپدید شدند و صهیونیست ها به جای سرباز، عروسک در خودروی نظامی خود گذاشتند و اغلب نظامیان صهیونیست از بیم تلفات شدید از نوار مرزی متواری شدند و نظامیان صهیونیست به میزان 80 درصد به حال آماده باش کامل در می‌آیند و یگان های نظامی به شمال فلسطین اشغالی گسیل می‌شوند و اینکه پناهگاه‌های شمال فلسطین اشغالی دوباره باز می شوند و به شهرک نشینان هشدار داده می‌شود که جز در شرایط اضطراری از خانه خارج نشوند و اینکه نتانیاهو آماج انتقادات تند و تیز اسرائیلی هایی قرار می‌گیرد که پیوسته در هراس پاسخ حزب الله زندگی می‌کنند، اینکه کشورهای بزرگی مثل فرانسه و آمریکا و انگلیس با فرستادن پیام برای مقامات لبنان سعی دارند به آنها بقبولانند که اقدامات نتانیاهو در ضاحیه بیروت صرفا عملیات شناسایی روتین بوده است و در پیام خود از مقامات لبنان بخواهند حزب الله را از پاسخ به تحرکات نتانیاهو منصرف کنند همه و همه ثابت می کنند مقاومت اسلامی لبنان مدتها قبل پاسخ قاطع و محکمی به عربده جویی های نتانیاهو داده است.

مردان نصرالله با پاسخ حساب شده و دقیق و برابر به تجاوزات رژیم صهیونیستی بار دیگر موازنه قوا را با این رژیم تثبیت کردند و حتی با وجود تمام تدابیر امنیتی و آماده باش های کامل و عربده جویی های رژیم صهیونیستی، معادلات جدیدی را بر قواعد قبلی جنگ افزودند و به تجاوز پهپادهای آنها به حریم هوایی لبنان و حمله آنها به رزمندگان مقاومت در سوریه پایان دادند. و در عمل بر این صحبت میشل عون، رئیس جمهور سابق لبنان صحه گذاشتند که «خاک لبنان تجاوز را برنمی تابد».

نتانیاهو که توهین و تحقیر را به جان خرید سعی کرد حقارت خود را پشت لبخند احمقانه خود پنهان کرده و به شهرک نشینان بگوید در حمله حزب الله هیچ سربازی آسیب ندیده است؛ در حالی که عکس ها و گزارش های خبرنگاران و گزارشگران تلوزیونی این رژیم حکایت از انتقال نظامیان از محل حمله حزب الله به بیمارستان رامبام در حیفا داشت.

به این ترتیب با فرمان نصر الله دوره عربده کشی «اسرائیل» در لبنان به سر آمد و هر نوع تجاوز صهیونیست ها به لبنان به دستور سید، با حرکت مشابه و برق آسا پاسخ داده می شود.

از این به بعد لبنان دیگر صحنه جمع آوری رأی برای انتخابات رژیم صهیونیستی نخواهد بود؛ مردان حزب الله از لبنان پاسداری می‌کنند؛ همان مردانی که اعتماد صهیونیست‌ها به رهبران و رژیم حاکم را از بین بردند و اسطوره «ارتش شکست ناپذیر» را برای همیشه به خاک سپردند.