ماجرای فوت دختر بچه اهل حمیدیه در گودال آب

گروه حوادث الف،   3980610166

کمتر از یک هفته گذشته دختر بچه‌ای در شهرستان حمیدیه بر اثر افتادن در گودال کم عمق وسط چمن شهرداری که در کنار خانه‌ آنها بود فوت شد.

به گزارش فارس از شهرستان حمیدیه، کمتر از یک هفته گذشته دختر بچه‌ای که 2 سال و چند ماه سن داشت بر اثر افتادن در گودال کم عمق وسط چمن شهرداری که در کنار خانه‌ آنها بود فوت شد.

زیبا باباعلی مادر دختر بچه فوت شده در توضیح جریان افتادن دخترش در گودال آب گفت: دخترم هر روز پس از اینکه از خواب بیدار می‌شود تا ظهر که نهار  آماده شود پیش عمویش که در نزدیکی ما مغازه دارد می‌رود اما هرزگاهی پدرش چک می‌کند مبادا از کنار مغازه عمویش دور شده باشد.

دَر تمام همسایه‌ها را زدیم

آن  روز موقع نهار فاطمه در بازگشت به خانه کمی دیر کرد به سراغ مغازه عمویش رفتیم که آن را خانه بیاورم که عمویش گفت: کمی حالم بد بود به فاطمه گفتم خودت به خانه برو اما خبری از فاطمه نبود؛ من و پدرش چون احتمال می‌دادیم ممکن است فاطمه به هوای بازی با بچه‌های همسایه به خانه‌ آن‌ها رفته باشد تقریباً در تمام همسایه‌ها را زدیم.

چند خیابان آن طرف تر نیز  به دنبال فاطمه گشتم اما خبری از فاطمه نبود در حین گشتن دنبال فاطمه چشمم به گودال وسط چمن نزدیک خانه ما افتاد که دیدیم دخترم رو به صورت در گودال افتاده و  پاهایش از بیرون گودال مشخص بود.

شهرداری صبح چمن را آب داده بود و گودال تا نیمه پُر آب شده بود و از آنجایی که دخترم از زمان ولادت مشکل تنفسی داشت به محض افتادن خفه می‌شود.

پزشکی قانونی  دلیل مرگ را خفگی در آب اعلام کرد

فاضل معربی پدر دختر بچه می‌گوید: دخترم را که  از گودال  بیرون آوردیم کمی استفراغ کرد و تا فاصله رسیدن به مرکز بهداشت حمیدیه فوت شد؛ پزشکی قانونی نیز دلیل مرگ را خفگی در آب اعلام کرد

 با توجه به اینکه چمن متعلق به شهرداری است اما شهرداری سراغ ما نیامد و تنها کلانتری در محل حاضر شد و فیلمبرداری و عکس‌برداری از صحنه را انجام داد.

شهردار: علت مرگ معلوم نیست

صادق مولا شهردار حمیدیه با بیان اینکه عمق گودال بین 5 تا 7 سانتی‌متر است، اظهار کرد: معلوم نیست این دختربچه سکته کرده یا مریض است که فوت شده و یا کسی به عمد سبب مرگ وی شده است.

وی افزود: فیلم مستند دارم که آب گودال به نیمه پاهای دختر بچه هم نرسیده است اما خانواده دختر بچه اصرار دارند ثایت کنند دختر آن‌ها غرق شده است در حالی که آبی که بتواند آن را غرق کند وجود نداشت.

شهردار حمیدیه گفت: آبیاری چمن به مقدار کم است و شرایط غرق کردن کسی را ندارد جدول اطراف  چمن جلوی سرریز شدن آب در خیابان را می‌گیرد که آبیاری تا آن حد هم نرسیده است.