اشتری: برخی کارهای بزرگ پلیس منعکس نمی‌شود

گروه اجتماعی الف،   3980610050

فرمانده نیروی انتظامی برخی کارهای بزرگ صورت‌گرفته در پلیس، منعکس نمی‌شود، گفت: ناجا نه تنها داخل کشور بلکه در مجامع بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

اشتری: برخی کارهای بزرگ پلیس منعکس نمی‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع پزشکان ناجا در بیمارستان امام سجاد (ع) با بیان اینکه در منابع محدودیت وجودودارد، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ سازمانی با این تنوع ماموریت در کشور وجود ندارد، گفت: مجموعه بهداد ناجا باید بتواند خدمات خود را با سرعت و کیفیت به صورت یکسان برای تمام پرسنل ارائه دهد.

وی تصریح کرد: امروز در تمام مرزها حضور داریم، برخی مناطق واقعاً صعب‌العبور هستند و با مرکز شهر فاصله زیادی دارند اما باید امدادرسانی در همان محل صورت گیرد، باید ظرفیت حل مشکل در کمترین زمان ممکن وجود داشته باشد، باید بهترین خدمات درمانی به خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی ارائه دهیم اما فاصله ما تا ایده‌آل زیاد است.

این مقام انتظامی با اشاره به گامهای برداشته شده برای بهبود وضعیت بهداد ناجا، تصریح کرد: بابد اعتماد و امیدی در کارکنان و خانواده‌ها برای ارائه خدمات درمانی باشد، یعنی خیال کارکنان حین مراجعه به مراکز درمانی ناجا راحت باشد.

اشتری افزود: باید بیمارستانهای نیروی انتظامی سرآمد باشد، برای افق 1404 باید به مرحله‌ای برسیم که بهترین پزشکان و مراکز درمانی را داشته باشیم. باید در کشور حرف نخست را در مباحث درمانی بزنیم، اگر بخواهیم به سطح ایده‌آل برسیم باید هدف‌گذاری بلندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بزرگ صورت‌گرفته در ناجا، منعکس نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ناجا نه تنها داخل کشور بلکه در مجامع بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید از ظرفیت خوب پزشکان و کادر درمانی نیروی انتظامی استفاده شود، متذکر شد: پزشکان و متخصصان ناجا بهترین سرمایه نیروی انتظامی هستند که باید خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها برآورده شود.باید اهتمام جدی به موضوعات شرعی و اسلامی در تمام ابعاد داشته باشیم که این موضوع هیچ مغایرتی با کارهای تخصصی ما ندارد.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه کارکنان ناجا اولویت برای خدمات‌دهی در مراکز درمانی نیروی انتظامی هستند، گفت: سایر اقشار مردم را نیز باید مورد توجه قرار دهیم و در مراکز درمانی به روی تمام مردم باز است.

وی با بیان اینکه افقی برای سه سال آینده مبنی بر 124 هزار تامین مسکن کارکنان ناجا داریم، گفت: در برنامه‌های سه و پنج ساله باید برای توسعه مراکز درمانی و خدمات‌رسانی در این زمینه اهتمام بورزیم.