توضیح رئیس سازمان ثبت احوال از تاخیر در صدور کارت ملی

گروه اجتماعی الف،   3980609174

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم تاخیر پیش آمده در صدور کارت هوشمند ملی را از چشم سازمان نبینند.

به گزارش فارس، حمید درخشان نیا در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: مسئولیت‌هایی که قبول می کنیم همه در محضر خداوند امانت است و باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: همه مسئولیتهایی که قبول میکنیم چون امانت هستند به همان صورت به مسوول بعدی تحویل داده می شوند و امیدوارم در مقابل مردم رو سفید باشیم.

درخشان نیا به نتایج نظرسنجی ملی از عملکرد دستگاهها اشاره کرد و گفت: در این نتایج میزان رضایتمندی هریک از دستگاهها،عملکردصان و نحوه برخورد با ارباب رجوع را نشان می دهد که در این رابطه عملکرد سازمان ثبت احوال مناسب بوده است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: میزان رضایتمندی مردم از سازمان ثبت، بیش از ۷۵ درصد بوده است.

درخشان نیا با تاکید بر حفظ اعتماد و رضایت مردم نسبت به سازمان افزود: سالانه مراجعه زیادی به سازمان ثبت می شود و اگر تاخیری پیش بیاید، دلیل ان اداره ثبت نیست بطور مثال اگر در ارائه کارت ملی هوشمند تأخیر ایجاد شده است مردم این تاخیر را نباید از چشم کارمندان سازمان ببینند.

وی بر حفظ حرمت نیروها در سازمان ثبت تاکید کرد وگفت: ثبت احوال یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است و مانند سنوات گذشته در انتخابات پیش رو هم این مأموریت را به سلامت به پایان می رساند.

حسین زین الصالحین مدیرکل جدید ثبت احوال استان تهران گفت: نگاه به معیشت، رفاه و حرمت نیروها در ثبت احوال دنبال می شود.

وی افزود: تکریم همکاران ثبت احوال استان تهران سنت حسنه ای است که همچنان دنبال خواهد شد چراکه کارمندان این اداره شایستگی و لیاقت آن را دارند و باید برای عملیاای کردن ‌و ارتقای آن همگرایی و هم افزایی شکل بگیرد.

در این مراسم همچنین عبدالله مقصودی فر، مدیر کل سابق ثبت احوال استان تهران نیز گفت: ۲۰ ماه در خدمت مردم بوده ایم و امانت انها را به مسئول بعدی می سپاریم.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای سطح ثبت احوال  تلاش‌ شده گفت: در زمینه  آسیب‌های اجتماعی و استعلام احراز هویت، پروژه نظارت آرشیو الکترونیک، پوشش فراگیر کارت ملی هوشمند در پایتخت و  بروزرسانی کنترل کیفیت کارت ملی هوشمند با استانداری تعاملات خوبی در این مدت شده است.