وام دندانپزشکی بدون بهره با شبکه خدمات رفاهی لاله

گزارش بازرگانی،   3980609034

در گذشته دندانپزشکی را مساوی با دندانسازی می‌دانستند. اما امروزه دندانسازی تنها بخشی از دندانپزشکی است. دندان‌پزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را به عنوان عضوی مهم در سلامت جسم و روح، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می‌کند. همچنین به یاری این علم می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را در مراحل اولیه شناخت و از پیشرفت آن جلوگیری نمود.

دهان و دندان اغلب تحت فشار و کشش بسیاری قرار دارد. ما همواره با استفاده از آن‌ها به غذاها گاز می‌زنیم، می‌جویم، صحبت می‌کنیم و تقریباً در هر عمل روزانه، وظیفه‌ای را به آن‌ها واگذار می‌کنیم. برای آن که قوی و سالم بمانیم البته آن‌ها نیاز به عشق و مراقبت دارند. به بیان شفاف‌تر هدف از مراقبت در تعریف پایه‌ای، به صورت منظم مسواک زدن و نخ دندان کشیدن (ترجیحاً دوبار در روز حداقل)، مراجعه‌ی مرتب به کلینیک دندان‌پزشکی و به صورت منطقی غذا خوردن است. پرهیز کردندانپزشکی اقساطیدن از خوردن بیش از حد شیرینی‌ها و دیگر خوراک‌های زیان‌آور امری حیاتی برای جلوگیری از بیماری‌های دهان و دندان است.

با این حال گاهی نیز مشکلاتی پیش می‌آید. حتی اگر شما به بهترین شکل از آن‌‌ها مراقبت می‌کنید باز هم احتمال ابتلا به بیماری‌های دهان و دندان به صفر نمی‌رسد. بنابراین جدای از داشتن علم کافی درباره‌ی چگونگی مراقبت از آن‌ها و رعایت تمام مسائل، داشتن اطلاعات کافی و پایه‌ای درباره‌ی بیماری‌ها و مشکلات شایع آن‌ها امری غیر قابل چشم‌پوشی است. با داشتن این اطلاعات شما قادر خواهید بود که در صورت بروز هر مشکلی، اقدامی به مراتب صحیح‌تر جهت رفع آن انجام دهید. اگر چه دندان‌پزشک شما می‌تواند به صورت اورژانسی بسیاری از این مشکلات را حل کند اما مسئولیت در این باره در آخر مربوط به شماست. توانایی تشخیص نشانه‌های خطر بیماری‌های دهان و دندان به شما کمک می‌کند که در زمان بروز مشکل به موقع و صحیح نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهید.

شایع‌ترین مشکلات دندان در کودکان مربوط به پوسیدگی است و بر اساس برخی از بررسی‌ها در مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی متوسط هر کودک ۵ تا ۶ دندان پوسیده دارد که گاهی این تعداد به ۱۰ تا ۱۵ مورد نیز می‌رسد. کودکانی که دارای دندان پوسیده هستند باید هر ۳ تا ۴ ماه یکبار وضعیت سلامت دندان‌هایشان و میزان پوسیدگی در آنها توسط دندانپزشک بررسی شود.

دبیر مشاور علمی دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ادامه داد: کودکانی که پوسیدگی دندان ندارند نیز باید هر شش ماه یکبار توسط دندانپزشک وضعیت دندان‌هایشان مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت مشاهده پوسیدگی اقدامات درمانی به موقع انجام شود. وی بیان داشت: گاهی نیز نیاز به فلورایدتراپی برای پیشگیری از پوسیدگی در دندان‌های کودکان بوده که بعد از ۳ سالگی دندانپزشک برای کودک ممکن است توصیه کند.

بهداشت دهان خوب برای شما بیش از کمک به محافظت از دندان‌ها می‌تواند مفید باشد. افرادی که از این بهداشت صحیح برخوردار نیستند می‌توانند دچار مشکلات متعددی همچون عدم داشتن عزت نفس، مشکلات کاری، سختی‌های متعدد در محیط‌های آموزشی، ناراحتی‌های دهانی، مشکلات در زمان صحبت، تعذیه‌ی نامناسب، اختلال در بلع و… شوند. همچنین عدم توجه به بهداشت دهان می‌تواند در صورت بروز مشکلات جدی‌تر همچون سرطان دهان مانع از تشخیص به موقع و متعاقباً درمان شود.

البته برای حفظ بهداشت دهان راهکارهای معمولی که در سطرهای فوق نیز اشاره شد بدون شک غیر قابل چشم‌پوشی هستند اما داشتن اطلاعات کامل‌تر در این مورد همچنان امری ضروری است و همانطور که گفته شد دندانپزشکی یکی از خدمات ضروری برای همه مردم است اما شرایط فعلی اقتصادی می تواند استفاده از آن را برای بسیاری از افراد مشکل سازد. متخصصین دندانپزشکی می دانند که سلامت دندان فقط به داشتن لبخندی سپید نیست، بلکه داشتن دندان های سالم، لثه های قوی و در مجموع، دهانی سالم یکی از ضروریات پزشکی و سلامت برای تمامی افراد است. از همین رو مجموعه خدمات رفاهی لاله با ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی در شهرهای تهران، کرج و سایر شهرها استفاده از این خدمات ضروری و مهم را برای تمامی اقشار ممکن ساخته است.

البته ارائه وام دندانپزشکی و خدمات اقساطی به این معنا نیست که عملکرد و یا کیفیت خدمات پایین تر باشد، بلکه اصلی ترین هدف این مراکز کمک دلسوزانه و کارآمد به بیماران است. شما با مراجعه به هریک از کلینیک های مجموعه رفاهی لاله، در سریع ترین زمان ممکن، بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

شبکه خدمات رفاهی لاله با ارائه وام دندانپزشکی بدون ضامن در تهران و همچنین فراهم کردن شرایط پرداخت اقساطی دندانپزشکی سعی دارد تا خدمات مراقبتی دهان و دندان را با کیفیت بالا در اختیار مردم عزیز قرار دهد. مجموعه رفاهی لاله هیچ محدودیتی در ارائه خدمات دندانپزکشی ندارد، در واقع شما می توانید برای انجام تمامی خدمات تخصصی و نیمه تخصصی مانند ایمپلنت قسطی، ارتودنسی اقساطی ، جراحی، بلیچینگ، لمینت، روکش و یا حتی درمان یک پوسیدگی ساده به نمایندگی هایی که زیر مجموعه شبکه خدمات رفاهی لاله هستند مراجعه نمایید. علاوه بر این حتی اگر پرداخت این هزینه ها که قطعا قابل مقایسه با سایر مراکز نیست برای شما مقدور نبود.  به راحتی می تواند از خدمات دندانپزشکی اقساطی ما بهره مند شوید

 

شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه دندانپزشکی

شبکه خدمات رفاهی لاله با ارائه تسهیلات غیر نقدی درمان دندانپزشکی به عموم مردم و ایجاد کلینیک های کاملا مجهز به تجهیزات و امکانات مناسب، همچنین کادر درمانی متخصص به پزشکان و جراحان حاذق گامی بزرگ در زمینه درمان دندانپزشکی به صورت اقساطی برداشته است. در صورت تمایل به استفاده از خدمات دنداپزشکی اقساطی مجموعه لاله با کارشناسان تماس حاصل فرمایید تا نوبت شما در سامانه نوبت دهی سراسری پذیرش بیمار ثبت گردد. نوبت دهی بر اساس وقت آزاد بیمار هماهنگ می شود تا مشکلی از بابت مراجعه نداشته باشد . پس از ثبت نوبت به همراه عکس opg  به کلینیک های لاله مراجعه فرمایید.

در اولین جلسه مراجعه بیمار به کلینیک لاله معاینه و مشاوره با پزشک متخصص انجام می پذیرد. پس ازانجام معاینه اولیه توسط پزشک متخصص طرح درمان بیمار صادر و صورت هزینه درمان مشخص خواهد شد و به بیمار اعلام می گردد. با تایید بیمار از انجام مراحل درمان، تکمیل مدارک پرونده درمان توسط سوپروایزرهای کلینیک انجام میشود.

 بعد از بررسی های انجام شده بر روی پرونده در صورت واجد شرایط بودن مشتری نوع تضامین و سقف تسهیلات درمان مشخص خواهد شد. شایان ذکر است که 70 درصد از مبلغ طرح درمان شما به صورت تسهیلات درمان غیر نقدی از مجموعه لاله پرداخت خواهد شد و پرداخت 30 درصد باقی مانده از طرح درمان به صورت نقد خواهد بود. باز پرداخت شما به صورت اقساط 2 الی 20 ماهه بر اساس مبلغ و زمان بندی جدول ذیل بعد از صدور طرح درمان می باشد.

سایر خدمات شبکه خدمات رفاهی لاله:

کابینت و دکوراسیون چوبی اقساطی

بیمه نامه های اقساطی

مشاوره حقوقی اقساطی

خرید مواد غذایی با تخفیف

وام خرید پوشاک و البسه

آموزش گریم عروس اقساطی

فیزیوتراپی اقساطی

اینترنت پر سرعت و کم هزینه

 

اطلاعات تماس شبکه خدمات رفاهی لاله:

وبسایت شبکه خدمات رفاهی لاله: http://lalecard.ir/

آدرس: تهران، شهران، میدان دوم شهران، خیابان پالیک، نبش بنفشه شرقی، پلاک 1، طبقه 2، واحد5

شماره تماس :49175000-021