لیگ برتر فوتبال؛ تراکتور با دنیزلی به دنبال شکست طلسم پرسپولیس/ جدال ناکامان هفته نخست در جم

گروه ورزشی الف،   3980608006

چهار دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (جمعه) برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان به مصاف هم می‌روند.

تراکتور با دنیزلی به دنبال شکست طلسم پرسپولیس/ جدال ناکامان هفته نخست در جم

به گزارش تسنیم، هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز گذشته (پنجشنبه) با چهار دیدار آغاز شد و چهار دیدار باقی‌مانده این هفته امروز در حالی برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم خواهند رفت. در زیر نگاهی به چهار دیدار روز دوم این هفته می‌اندازیم.

* تراکتور تبریز – پرسپولیس

دنیزلی به دنبال دشت اولین برد فصل مقابل تیم سابق است. تراکتور پس از توقف در هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان، در هفته دوم در فینالی زودرس و دیداری حساس به مصاف مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر لیگ برتر خواهد رفت. تبریزی‌ها که فصل گذشته نیز تا هفته‌های پایانی رقابت نزدیکی با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی داشتند، این‌بار خیلی زود به مصاف رقیب دیرینه خود می‌روند.

اکبر ایمانی و مازولا بازیکنان غایب تراکتور در این بازی خواهند بود و به جز این دو بازیکن اشکان دژاگه نیز وضعیت مشخصی برای حضور در ترکیب سرخپوشان تبریزی ندارد. در طرف مقابل به جز کمال کامیابی‌نیا که به دلیل مصدومیت چند ماهی دور از میادین خواهد بود، فرشاد احمدزاده هم برای بازی امروز در فهرست کالدرون نیست.

تراکتوری‌ها که در چند فصل اخیر و با حضور برانکو نتایج ضعیفی مقابل پرسپولیس کسب کردند، پس از جدایی این مربی کروات امیدوارند با حضور دنیزلی طلسم شکست ناپذیری سرخپوشان تهرانی را در تبریز بشکنند و پس از چهار فصل این تیم را شکست دهند.

* سایپا- گل‌گهر سیرجان

ابراهیم صادقی و تیمش پس از شروع خوب و پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن، در نخستین میزبانی فصل‌شان مقابل گل‌گهری‌های تازه لیگ برتری شده قرار خواهند گرفت. شاگردان بگوویچ که در نخستین بازی فصل خود با نتیجه یک - یک مقابل نساجی به تساوی رسیدند، در این بازی به دنبال کسب نخستین پیروزی تاریخ لیگ برتری‌شان هستند.

*پارس جنوبی جم- ذوب آهن اصفهان

جدال ناکامان هفته نخست در جم. شاگردان کمالوند و منصوریان پس از شکست مقابل پرسپولیس و سایپا این هفته برای برداشتن صفر‌های مقابل نام‌شان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پارسی‌ها در حالی این هفته به مصاف ذوب‌آهن می‌روند که در روزهای اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کردند و مدیرعامل این تیم نیز به دلیل همین مشکلات از سمت خود کناره‌گیری کرد. کمالوند و منصوریان با وجود تمام مشکلات به هیچ وجه دوست ندارند برای کسب نخستین پیروزی تیم‌شان تا هفته سوم صبر کنند و قطعاً در این بازی به دنبال کسب نخستین سه امتیاز فصل‌شان خواهند بود.

* نساجی مازندران - پیکان

شاگردان رضا مهاجری در اولین تجربه میزبانی‌شان در ورزشگاه نو نوار شده وطنی،  پس از تساوی هفته گذشته مقابل گل‌گهر میزبان پیکانِ حسین فرکی خواهند بود. مهاجری و تیمش که در ابتدای فصل درگیر مشکلات مالکیتی باشگاه بودند، هفته گذشته سرانجام بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند تا با روحیه بالا به مصاف پیکان بروند. در سوی مقابل فرکی و تیمش پس از شکست خانگی هفته نخست برابر شهر خودرو، در این بازی خارج  از خانه برای کسب نخستین امتیاز فصل‌ تلاش می‌کنند و دوست ندارند بدون امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

نتایج چهار دیدار نخست این هفته به شرح زیر است:

* شهر خودرو 2 - شاهین شهرداری بوشهر یک
* استقلال یک - فولاد یک
* سپاهان یک - ماشین‌سازی صفر
* صنعت نفت آبادان یک - نفت مسجد سلیمان یک

برنامه چهار دیدار باقی‌ مانده هفته چهارم به شرح زیر است:

* تراکتور تبریز - پرسپولیس، ساعت 17:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم
کمک داوران اضافی: پیام حیدری و کوپال ناظمی
داور چهارم: مهدی الوندی و ناظر: اسماعیل صفیری

* سایپا - گل‌گهر سیرجان، ساعت 19، ورزشگاه پاس قوامین
داور: علی صفایی، کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و رحیم شاهین
کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی و حسین زمانی
داور چهارم: محمدعلی پورمتقی و ناظر: سعید بطحایی

* پارس جنوبی ‌جم - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 20، ورزشگاه تختی جم
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: محمد راهی و فرهاد مروجی
کمک داوران اضافی: حمید حاج‌ملک و ایمان کهیش
داور چهارم: حسین گلشنی و ناظر: محمود رفیعی

* نساجی مازندران - پیکان تهران، ساعت 20، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: بابک داوری و محمد عطایی
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی و علی بای
داور چهارم: فرهاد فرهادپور و ناظر: فریدون اصفهانیان