قتل شبانه یک مرد جلوی چشم زن و بچه‌اش

گروه حوادث الف،   3980607123

قضات دیوان حکم قصاص مردی را که قاتل همسایه اش شناخته شده است نپذیرفتند. احمد متهم است نیمه شب وارد خانه همسایه اش شده و دست به قتل زده است.

روزنامه خراسان در ادامه نوشت: رسیدگی به این پرونده از ۳۱ فروردین ۹۵ به دنبال کشته شدن مرد ۳۲ ساله‌ای به نام یوسف در خانه اش در شریف آباد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همسر مقتول گفت: نیمه شب با سر و صدا‌های شوهرم بیدار شدم و دیدم او با یک مرد غریبه گلاویز است. من از ترس بچه‌ام را در آغوش گرفتم و فریاد کشیدم. مرد غریبه می‌خواست فرار کند که شوهرم سد راهش شد و مرد غریبه با چاقو به شکم همسرم زد.

اگر چه مرد غریبه صورتش را با پارچه پوشانده بود، ولی من او را از صدایش شناختم و گمان می‌کنم همسایه‌مان به نام احمد بود. با اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد احمد ۲۶ ساله یک ساعت بعد از جنایت شبانه ردیابی و بازداشت شد. با اعتراف‌های احمد، وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

احمددر دادگاه خودش را بی گناه خواند و گفت: من نمی‌دانم چه کسی یوسف را کشته و مرا به عنوان قاتل معرفی کرده است. من قبلا تحت فشار به قتل اعتراف کرده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض احمد به حکم صادر شده پرونده در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات حکم صادر شده را شکستند تا احمد بار دیگر از خود دفاع کند.

قضات دیوان عالی کشور اعلام کردند با توجه به انکار‌های متهم، لازم است همسر قربانی و مرد همسایه‌ای که در تحقیقات نخست احمد را به عنوان قاتل معرفی کرده بود به دادگاه احضار شوند تا قضات پس از شنیدن اظهارات شهود در دادگاه و رفع نواقص پرونده، رای صادر کنند.