کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه‌دهنده شبکه 5G خود انتخاب میکنند

گزارش بازرگانی،   3980607106

جایگاه هوآوی در صنعت 5G میتواند مهرهای تاثیرگذار برای کمک به کشورها در سراسر دنیا باشد تا موفق شوند هر چه زودتر و با هزینه کمتر، به اهداف خود برای ارائه خدمات نوین مخابراتی نزدیک شوند. در این راه کشورهای آسیایی پیشقدم شده و قصد دارند هوآوی را به عنوان شریک شماره یک جهت ارائه خدمات 5G به کاربران خود انتخاب کنند.

کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه‌دهنده شبکه 5G خود انتخاب میکنند

توسعه ارتباطات را می‌توان به عنوان چرخ محرکی برای پیشبرد دیگر صنایع دانست. هر چه بسترهای ارتباطی در یک کشور گسترده‌ و بزرگ‌تر باشند، در آن کشور می‌توان امور اداری، اقتصادی، خدمت‌رسانی و حتی سیاسی را با کیفیت بالاتری پیش برد.

کامبوج، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند کشورهای عضو اتحادیه ملل جنوب شرق آسیا (ASEAN) هستند که با استناد به روزنامه China Daily، به صورت رسمی هوآوی را به عنوان پیمانکار اصلی در توسعه زیرساخت‌های 5G خود انتخاب کرده‌اند.

علاوه بر آن برونئی، لائوس، میانمار، سنگاپور و ویتنام نیز می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک همکاری خود با هوآوی را برای توسعه زیرساخت‌های 5G آغاز کنند.

مدتی پیش مدیران هوآوی به صورت رسمی اعلام کردند که این شرکت توانسته موفق به عقد قرارداد تجاری برای ساخت زیرساخت‌های 5G با بیش از 50 شریک تجاری شود و تا به امروز بیش از 150 هزار ایستگاه ارائه دهنده خدمات 5G را به فروش رسانده است.

در همین زمینه آمالینا آنوار، تحلیل‌گر ارشد مسائل فناوری در شرق آسیا گفته‌است: فناوری نسل پنجم مخابراتی هوآوی در عین اینکه در جایگاه مناسبی از لحاظ پیشرفت و ارائه خدمات قرار دارد، نسبت به دیگر رقبا خود مقرون به‌صرفه‌تر است و رویکرد فروش غير انحصاري باعث شده تا کشورهای این حوزه هوآوی را برای طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت‌های 5G خود انتخاب کنند.

در حال حاضر هوآوی بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است. این شرکت در مسیر رشد و پیشرفت سریعی در صنعت 5G قرار گرفته و اهداف خود را در این حوزه دنبال می‌کند. سیاست‌های همکاری و احترام به مشتریان که سرلوحه هوآوی در ارائه خدمات است، می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت این صنعت بکند و کشورهای زیادی  از مزایای آن استفاده کنند.