کدخدایی: پیشرفت‌های دفاعی در شرایط تحریم بدست آمده است

گروه سیاسی الف،   3980605141

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیشرفت‌های خطیر ارزشمند دفاعی در شرایط سخت گیرانه ترین تحریم ها علیه ملت یران به دست آمده است.

کدخدایی: پیشرفت‌های دفاعی در شرایط تحریم بدست آمده است

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی این شورا، سید فضل‌الله موسوی و هادی طحان نظیف از اعضای حقوقدان شورای نگهبان امروز (سه‌شنبه) با حضور در وزارت دفاع از سامانه موشکی بومی و پیشرفته باور ۳۷۳ بازدید کردند.

آیت الله جنتی و هیئت همراه در حاشیه این بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع که شامل تجهیزات و دستاوردهای مدرن ساخته شده به دست جوانان و متخصصان صنعت دفاعی است نیز از نزدیک بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای این بازدید دبیر شورای نگهبان و هیئت همراه با حضور در یادمان شهدای وزارت دفاع به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

آیت‌الله جنتی و کدخدایی در حاشیه بازدید از «سامانه موشکی باور ۳۷۳» در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای به نمایش گذاشته در نمایشگاه وزارت دفاع سخنرانی کردند. 

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با بیان اینکه سیستم های پدافند هوایی ساخته شده توسط متخصصان داخلی اعجاب برانگیز و قابل تحسین است، اظهار داشت: مجاهدت جوانان انقلابی با تکیه بر دانش بومی در دستیابی به فناوری های پیچیده برای بسیاری غیر قابل  باور  بود.

وی به نقل از فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری که فرمودند ما می‌توانیم و باید به داخل تکیه کنیم، گفت: پیشرفت های خطیر  ارزشمند دفاعی در شرایط سخت گیرانه ترین تحریم ها علیه ملت یران به دست آمده است.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: حوزه صنعت دفاعی با بکار گیری تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مقاومت توانست به دستاوردهای خطیری دست یابد.

کدخدایی در توصیف نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: محصولات دفاعی از جمله سامانه های پدافند هوایی و سامانه باور نشان داد اگر در همه حوزه ها از انگیزه  لازم برخوردار باشیم، با توکل بر خداوند متعال میتوانیم به هر نقطه ای از پیشرفت دست یابیم.