فرصت ثبت نام دوره های پیراپزشکی کوتاه مدت را از دست ندهید

گزارش بازرگانی،   3980605110

مهد کودک که محلی برای آموزش، شناخت و پرورش استعداد ها، پرورش رفتار های عاطفی، اجتماعی، جسمی، گفتاری، ذهنی و رشد خلاقیت های کودکان است، می تواند زمینه ساز آینده ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

فرصت ثبت نام دوره های پیراپزشکی کوتاه مدت را از دست ندهید

مربی مهد کودک که با کودکان زیر 6 سال سر و کار دارد بایستی بتواند به خوبی از کودکان نگه داری نموده و در عین حال به تمام جوانب آموزش و پرورش ذهنی و جسمی کودکان نیز توجه نماید. مربی همچنین بایستی به درستی با کودکان ارتباط برقرار کرده و رفتار های مناسبی را در هنگام مواجهه با رفتار های نادرست کودکان از خود بروز دهد. علاوه بر این، مربی مهد کودک باید مهربان و صبور و خوش اخالق باشد تا بتواند به کمک بازی و آموزش های مناسب، ارزش ها، اصول اخلاقی و مهارت های لازم را به آن ها منتقل نماید.

حال چنانچه عاشق کودکان هستید و از بودن در کنار آن ها لذت می برید، مربی گری مهد کودک یکی از شغل های مناسب برای شما می باشد که می توانید به کمک آن هم برای خود کسب درآمد کنید و هم اوقات خوشی را با کودکان گذرانده و آغاز یک زندگی خوب را برای آن ها رقم بزنید.

بنابراین اگر توانایی های این شغل جذاب را در خود یافته اید و قصد دارید تا در دوره های آموزش مربی گری مهد کودک ثبت نام نمایید، بهتر است فرصت را از دست ندهید. چرا که ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک جهاد دانشگاهی این روز ها آغاز شده است و شما می توانید برای ثبت نام در این دوره ها و کسب اطلاعات لازم در خصوص آن، همین امروز اقدام نمایید.

دوره بهیاری

دوره های آموزش بهیاری که این روز ها برای تکمیل کادر پرستاری مراکز درمانی در سرتاسر دنیا برگزار می شوند، در ایران نیز برگزار شده و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب نموده است. قوانین و برنامه های این دوره ها که توسط وزارت بهداشت کشور تهیه و تدوین می شوند، توسط جهاد دانشگاهی به اجرا در آمده و به اطلاع عموم مردم و علاقمندان خواهد رسید.

دوره بهیاری که در واقع نیروی انسانی مورد نیاز برای کمک به کادر پرستاری مراکز درمانی را تامین می کند، می تواند یکی از فرصت های خوب آموزشی و کسب درآمد در مراکز درمانی باشد.

علاقمندان به این دوره های آموزشی می توانند با ثبت نام کمک پرستاری در سه قسمت نظری، عملی و بالینی آموزش دیده تا بتوانند به صورت حرفه ای تحت نظارت پرستاران در مراکز درمانی به فعالیت های مصوب بنا بر شرح وظایف تعیین شده بپردازند. علاقمندان به این حرفه پس از فراگیری آموزش های لازم، می توانند تحت عنوان کمک پرستار در بخش های بیماران بستری و یا بیماران سرپایی مراکز درمانی مختلف مشغول به کار شوند.

بنابراین برای اطلاع از نحوه ثبت نام، طول دوره، هزینه ی آن و نیز نحوه ی امتحانات دوره کمک پرستاری 98 بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و همین امروز از مشاورین ما کمک بخواهید.

دوره نسخه خوان خوانی داروخانه

دوره نسخه خوان خوانی داروخانه سال هاست که توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شده و توانایی نسخه خوانی را برای فعالیت در داروخانه ها شهری و بیمارستانی و نیز شرکت های دارویی، نرم افزاری و بیمه ای در افراد فارغ التحصیل ایجاد می نماید.

علاقمندان به این دوره ها می توانند در امر نسخه خوانی تبحر پیدا کرده و با دسته بندی کلی دارو ها، شکل دارو ها، نوع دارو ها و تعداد آن ها آشنا شوند و همچنین قفسه چینی داروخانه را نیز فرا گیرند. همچنین فراگیرانی که در کلاس تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی شرکت می کنند، پس از پایان این دوره ها با فرآورده های آرایشی بهداشتی، دارو های گیاهی و تجهیزات پزشکی نیز تا حدودی آشنا شده و توانایی های مقدماتی در این حوزه ها را نیز فرا می گیرند.

بنابراین افرادی که قصد دارند تا این حرفه را فرا گرفته و به صورت نیمه وقت و یا حتی تمام وقت در این زمینه فعالیت نمایند و یا پیش زمینه آشنایی تئوری و یا تجربی با دارو ها را دارند و به این حوزه علاقمند می باشند، می توانند در دوره های نسخه خوانی داروخانه که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود، شرکت نمایند.

همچنین با توجه به گسترش شهر ها و بیماری های مختلف، نیاز به دارو و داروخانه نیز رو به افزایش است و بنابراین بازار کار این حرفه نیز رو به افزایش خواهد بود. علاوه بر این یک تکنسین چنانچه علاقمند به یادگیری و پیشرفت باشد می تواند خیلی زود مهارت های مختلف دیگری همچون آشنایی با سیستم اتوماسیون داروخانه و یا محصولات استریل و یا سیستم های اطلاعات سلامت را نیز فرا گرفته و ارتقای شغلی یابد. علاقمندان به این حرفه حتی می توانند تحصیلات آکادمیک خود را در رشته داروسازی ادامه داده و به صورت تخصصی وارد این حیطه شده و فعالیت نمایند.

دوره دستیار دندانپزشکی

دستیاران دندانپزشکی در کنار دندانپزشکان از جمله اعضای کادر درمانی به شمار می روند که با شناخت تجهیزات و وسایل دندانپزشکی، مواد مخصوص دندانپزشکی و نحوه ی درمان می توانند به کمک دندانپزشکان و بیماران آمده و ارتباط میان این دو را با صبر و حوصله و دانش کافی به درستی برقرار نمایند.

علاوه بر این دستیاران دندانپزشکی بایستی با آشنایی کافی با اصول نگهداری تجهیزات و روش های استریلیزاسیون وسایل و نیز نحوه ی کمک رسانی به درمان های عمومی و تخصصی دندانپزشکی، تحت نظارت دندانپزشکان فعالیت نمایند. بنابراین حیطه ی اصلی فعالیت دستیاران دندانپزشکی در ارتباط با بهداشت دهان و دندان است.

دوره دستیار دندان پزشک که توسط جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود، دو بخش تئوری و کارگاهی دارد که پس از گذراندن این دوره ها، دستیاران دندانپزشک می توانند به راحتی جذب مراکز دندانپزشکی اعم از کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی شده و مشغول به فعالیت شوند.

اگر چه که شما می توانید به وسیله ی تحصیل در رشته دستیار دندانپزشک در مقاطع دانشگاهی نیز وارد این حیطه شده و فعالیت نمایید، اما شرکت در دوره های دستیار دندانپزشکی معتبر همچون دوره های برگزار شده توسط جهاد دانشگاهی قطعا آسان تر بوده و شما را در مدت زمان کوتاه تری وارد بازار کار می نماید.