هشدار حاجی‌دلیگانی به وزیر کشور

گروه سیاسی الف،   3980603150

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور تغییر مرز بین دو استان را دنبال می‌کند که موجب اختلاف خواهد شد.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل 48 و 137 قانون اساسی به دولت اظهار کرد: وزارت کشور تغییر مرز بین دو استان را دنبال می‌کند که موجب اختلاف خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا وزیر کشور از مشکل آب شرب 5 میلیون نفر از مردم اصفهان ندارد که با آتش بازی می‌کند؟ به وزیر کشور اخطار می‌دهم که با مردم استان اصفهان این طور رفتار نکند و بحث که نه تغییر مرز بین دو استان را مطرح نکند.

وی هشدار داد: شما مشکل آب مردم این استان را دیده‌اید اما می‌خواهید مشکل را از این نیز بدتر کنید، آیا مردم اصفهان حق داشتن آب شرب ندارند؟

گفتنی است مطابق اصل 48 قانون اساسی در بهره‌ برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استان ها و توزیع فعالیت های اقتصادی میان‌ استان ها و مناطق مختلف کشور، باید تبعیض در کار نباشد. به طوری‌ که هر منطقه فراخور نیازها و استعداد رشد خود، سرمایه و امکانات‌ لازم در دسترس داشته باشد.