سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟

گزارش بازرگانی،   3980603087
سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا چه  ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد؟

شرکت داده‌پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمرکز بر ارائه‌ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیاز انواع صنایع را بررسی کرده و توانسته طی بیش از هفده سال، سازمان‌های متعددی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره‌مند سازد.

امروزه هر فردی جهت انجام امور روزانه‌ی خود به ارتباط اینترنتی نیاز دارد چون تقریباً هیچ کاری بدون کمک اینترنت به نتیجه نمی‌رسد، از سرگرمی تا خرید، کار و ارتباط؛ اینترنت همه‌چیز را به هم متصل کرده است. ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی پلی بین مشترک و اینترنت است. بدون یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی خوب، تجربه‌ی استفاده از اینترنت برای افراد می‌تواند ناامیدکننده و برای کسب‌وکارها می‌تواند مساوی با مختل شدن کار و عدم سودهی همراه باشد.

برای هر کسب‌وکاری که به سرویس اینترنت با کیفیت نیاز دارد، ضروری است قبل از انتخاب ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی پارامترهای خاصی را در نظر بگیرد. پارامترهایی که تضمین‌کننده پایداری و کیفیت سرویس هستند. در این مقاله مهمترین مشخصات و ویژگی‌های سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا آمده است که نشان‌‌دهنده تسلط شرکت رسپینا به نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌های کشور است.

شرکت داده‌پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و با تمرکز بر ارائه‌ی سرویس پهنای باند اینترنت به شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیاز انواع صنایع را بررسی کرده و توانسته طی بیش از هفده سال، سازمان‌های متعددی را از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهرهمند سازد.‌ رسپینا در حال حاضر بزرگترین ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی به سازمان‌ها در کشور است که به بیش از ۴۵00 سازمان در ۶0 صنعت مختلف سرویس پهنای باند اختصاصی خود را ارائه می‌دهد.

1- سرعت

با پیشرفت تکنولوژی، اگر کسب‌وکارها به اینترنت سریع و پایدار دسترسی نداشته باشند، بدیهی است که نمی توانند به اهداف کسب‌وکار خود دست یابند. سرویس اینترنت با سرعت بالا  برای کسب‌وکارها یک نیاز حیاتی است که اجازه می‌دهد کسب‌وکار به طور مؤثر عمل کند و نیازهای ارتباطاتی خود را ارتقا بخشد. رسپینا سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی خود را  به سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند، ارائه می‌دهد. کسب‌وکارها با استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می‌توانند به‌صورت دائمی از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند و از نتایج آن بهره‌مند گردند.

2- پایداری

مقدار زیادی از اعتبار برند به پایداری سرویس اینترنت آن بستگی دارد. ایجاد اعتماد و وفاداری به مشتریان تنها با همیشه در دسترس بودن کسب‌وکار قابل‌دستیابی است. رسپینا ارائه‌ی قرارداد سطح خدمات SLA معین با پایداری بسیار بالا، اینترنت پرظرفیت و پایدار را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بستری مطمئن جهت پردازش و انتقال اطلاعات با میزان پایداری 99.9% در مرکز داده اصلی شرکت خود را تضمین می‌کند.

3- پشتیبانی

داشتن پشتیبانی فنی همه نگرانی‌های یک کسب‌وکار که مربوط به سرویس اینترنتی می‌شود را کاهش می‌دهد. رسپینا با هدف تکریم مشترکین خود و تضمین کیفیت در ارائه سرویس، پس از عقد قرارداد نماینده‌ی مشترک در محل شرکت رسپینا را به او معرفی خواهد کرد، نماینده یا پشتیبان موظف است همواره وضعیت سرویس مشترک را کنترل و مشکلات احتمالی یا پیش آمده را در اسرع وقت پیگیری و حل کند.

4- پوشش دهی

ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت معمولاً قادر به پوشش دهی کل مناطق جغرافیایی نیستند. پیش از انتخاب تأمین‌کننده‌ی سرویس اینترنت ‌باید بررسی‌های لازم انجام شود. رسپینا با دارا بودن مجوز FCP و  بیش از 240 پاپ‌سایت، 5 شعبه و تعداد بسیاری نماینده قادر به پوشش دهی کل کشور است.

5- تأمین امنیت

تهدیدهای امنیتی چالشی ادامه‌دار برای متخصصان IT و مصرف‌کنندگان اینترنت است. رسپینا با استفاده از تجهیزات مخصوص، تمامی مشترکین خود را از نفوذ ویروس‌ها، ورم‌ها و اسپم‌ها محفوظ نگاه می‌دارد و همچنین با اعمال بروزترین و کارآمدترین راهکارهای امنیتی جهت حفظ و صیانت از حریم کاربران با پیروی از اصول Onion Defense اقدام کردهاست. رسپینا با به‌کارگیری سوئیچ‌های لایه‌ی ۳ و فایروال‌های سخت‌افزاری در لایه‌های Distribution و Access گام مهمی در تأمین امنیت مشترکین خود برداشته است.

6- انعطاف‌پذیری

بهره‌گیری از دانش نوین و ارائه‌ی سرویس مبتنی بر فناوری‌های جدید جهت تضمین ارائه‌ی سرویس اینترنت با کیفیت برای کسب‌وکارها بسیار ضروری است. تیم فنی رسپینا با نظارت مستقیم واحد تضمین کیفیت همواره مشغول آنالیز نیاز‌ها‌ی فنی کسب‌وکارها است. به‌روز نگه‌داشتن دانش پرسنل فنی و غیر فنی از طریق دوره‌های آموزشی همواره در جریان است. همکاران رسپینا با تسلط بر روزآمدترین روندهای فناوری‌های موجود، همواره مشغول ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین برای حل مشکلات مشترکین‌اند. تعهد در ارائه‌ی خدمات باکیفیت و مورد احتیاج مشترکان، از مهم‌ترین مؤلفه‌های فرهنگ رسپیناست.

روشن است که انتخاب ارائه‌کننده خدمات اینترنتی کاری سخت و تخصصی است. با این حال، رسپینا تلاش می‌کند که خدمات عالی و قابل‌اطمینان به مشتریان خود ارائه دهد.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا بر روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و همچنین VPLS شرکت ارتباطات زیرساخت برای مشترکین قابل دسترس است. همچنین نگرشی نوین در فرآیند نصب و راه‌اندازی و طرح لایه‌بندی نیروهای مرکز عملیات و مرکز فروش بر اساس مدل سه لایه‌ای برای پشتیبانی از حقوق مشترکین سرویس پهنای باند اختصاصی را به سرویس اینترنت متمایزی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه و یا با شماره تلفن 91070000-021 تماس حاصل فرمایند.