استقبال چشمگیر از هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

گزارش بازرگانی،   3980603060

هفتمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با استقبال چشمگیر مشتریان نیک اندیش همراه شده است.

استقبال چشمگیر از هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که با هدف ترویج سنت پسندیده «قرض‌الحسنه»  از  ۱۸ خرداد تا ۱۸ مهرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین، جوایز ممتاز جشنواره ۱۸ ماه متوالی به برندگان خوش‌اقبال تعلق خواهد گرفت.

بر این اساس، علاوه بر میلیاردها ریال جوایز نقدی، به‌قیدقرعه ماهانه و به مدت ۱۸ ماه ۵۰ میلیون ریال به یک نفر، ۴۰ میلیون ریال به دو نفر، ۳۰ میلیون ریال به سه نفر، ۲۰ میلیون ریال به ۱۲ نفر و ۱۰ میلیون ریال به ۱۸ نفر از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش بانک اقتصادنوین به‌عنوان جوایز ممتاز اهدا خواهد شد.

همچنین طبق برنامه‌ریزی از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود.

حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

علاقه‌مندان به مشارکت در این سنت پسندیده می‌توانند برای افتتاح حساب یا افزایش موجودی به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان سخاوتمند بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

شما می‌توانید از طریق صفحه ویژه جشنواره حساب‌های قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.