پرونده تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضائیه می‌رود

گروه ورزشی الف،   3980602055

عضو هیئت تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جزئیاتی از روند تفحص از این ۲ باشگاه را تشریح کرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین روند تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: هیئت تفحص  تمام اسناد، مدارک، سوابق و همچنین مصارف 10 سال گذشته دو باشگاه را مورد بررسی قرار داد است و در این رابطه گزارشی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در حدود 130 صفحه گزارش آماده و تدوین شده است، افزود:این گزارش شامل مسائل مختلفی از جمله منابع، بازیکنان، قراردادها، مطالبات، شکایات بین‌المللی و همچنین ضعف مدیریتی می‌شود.

عضو هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه گزارش مذکور احتمالا ظرف 10 روز آینده به جلسه علنی ارجاع می‌شود، ادامه داد:گزارشی که تهیه و تدوین شده ، چندین هزار صفحه اسناد، مدارک و پشتیبان دارد که به جلسه علنی ارجاع می‌شود ؛ در جلسه علنی قرائت  شده و نظر نمایندگان را اخذ می‌کنیم و پس از جمع بندی نهایی آن را به دستگاه قضا ارسال می‌کنیم.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: در گزارش مذکور نام کلیه افراد متخلف آورده شده است که شامل مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران مرتبط و ...می شود؛ در صورت تأیید تخلفات تمامی افراد از طریق قضایی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.