آتش سوزی در قزوین یک کشته برجای گذاشت

گروه حوادث الف،   3980601106

قائم مقام سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از وقوع یک مورد آتش سوزی و انفجار در مغازه فروش لوازم جشن تولد در قزوین و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین قدیر موسی خانی در این باره اظهارداشت: آتش سوزی و انفجار در مغازه لوازم جشن تولد در قزوین یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

موسی خانی افزود: این آتش سوزی در خیابان مولوی در ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه ظهر امروز جمعه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱،۳،۶و۷ در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که به دلیل وجود وسایل قابل اشتعال و تجهیزات و لوازم تولد و ظروف یکبار مصرف، آتش در حال سرایت به سایر مغازه ها بود که با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق جلوگیری شد.

موسی خانی در خصوص علت حادثه بیان کرد: دو نفر که در بالکن این مغازه در حال نصب دوربین مداربسته بودند به دلایل نامعلوم و احتمالا اتصال برق مغازه دچار حریق شدند و به دلیل سرایت به مواد منفجره قابل استفاده در جشن های تولد انفجارهای پی در پی صورت گرفت که در اثر این انفجار نصاب دوربین از بالکن مغازه سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این حادثه دستیار نصاب دوربین به شدت دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

موسی خانی گفت: علت اصلی آتش سوزی و میزان دقیق خسارت در دست بررسی است.