«افتضاح» به جای «افتتاح»/ دسته گل‌های سازمان لیگ تمامی ندارد!

گروه ورزشی الف،   3980531165 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در اوج بی نظمی و بدون رعایت موارد مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم در حالی از ساعت ۱۹:۱۰ امروز پنجشنبه دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که خبری از نظم و انضباط برای حضور هواداران به ورزشگاه نبود.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران که رقابت های این فصل را به دلیل عدم فروش بلیت الکترونیکی طبق صندلی های ورزشگاه و نبود دوربین تشخیص چهره در ورزشگاه های لیگ برتری با تاخیر آغاز کردند در بازی افتتاحیه به بدترین شکل ممکن بلیت بازی را از طریق سامانه ای که خودشان به باشگاه ها اعلام کرده بودند فروختند.

هواداران پرسپولیس برای حضور در بازی امروز، مشکلات فراوانی داشتند. برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه بلیت را از سامانه خریداری کرده بودند اما امکان ورود به ورزشگاه را نداشتند. عده زیادی هم با توجه به ایرادات فراوان سامانه فروش اینترنتی بلیت نتوانستند بلیت بخرند اما بدون هیچ نظارتی وارد ورزشگاه شدند.

سازمان لیگ فوتبال ایران که اعلام کرده بود با توجه به آمادگی کامل برای فروش بلیت وجود دارد و صندلی های ورزشگاه نیز در طبقه اول بطور کامل شماره گذاری شده است اقدام به برگزاری بازی ها کرد.

مواردی که هیچ کدام در بازی امروز پرسپولیس و پارس جنوبی رعایت نشده است تا بار دیگر شاهد عدم مدیریت مناسب در برخورد با بی نظمی ها توسط مسئولان سازمان لیگ فوتبال و دست اندرکاران سامانه بلیت فروشی بازی های لیگ برتر باشیم.

رفتاری که سبب شد تا استقبال از دیدار افتتاحیه لیگ برتر با هرج و مرج کم نظیر برگزار شود. لیگی که قرار بود با استانداردهای مدنظر AFC و FIFA تطابق داشته باشد اما همچنان در ابتدایی ترین مسائل، وا مانده است.