فورچونه فرانسوی، مهاجمی که ارزش صبر کردن تراکتور را داشت

گروه ورزشی الف،   3980531161

«کوین فورچونه» مهاجم جدید تراکتور سابقه بسیار خوبی در فوتبال فرانسه دارد و بر اساس ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت، این بازیکن یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان خارجی است که پا به لیگ برتر ایران می‌گذارد.

به گزارش فارس از تبریز، فورچونه متولد ششم آگوست سال 1989 در پایتخت فرانسه هست و پست اصلی او مهاجم نوک است؛ اما در پست‌های وینگر راست، وینگر چپ، هافبک تهاجمی، هافبک راست و هافبک چپ هم سابقه بازی دارد.

این بازیکن ۳۰ ساله ۱۸۲ سانتی متر قد و ۸۰ کیلو گرم وزن دارد.

مهاجم جدید تراکتور، سابقه بازی در سه تیم فرانسوی بزیرس، ترویس و لنز را دارد و 110 بازی در لیگ دو فرانسه انجام داده که در مجموع 29 گل به ثمر رسانده و 25 پاس گل نیز ارسال کرده است.

 بر اساس آمار نرم افزار ویژه آنالیز بازیکن، این بازیکن ۷۱ گل در مجموع تمام بازی‌هایش به ثمر رسانده است.


کوین فورچونه در فصل گذشته 39 بازی انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل هم ارسال کرده است که نشانگر وضعیت خوب این بازیکن هست و همچون سایر بازیکنان خارجی نیست که پس از پایان دوران اوج به لیگ ایران می‌آیند.

او در فصل جاری نیز چهار بازی انجام داده و موفق به ارسال یک پاس گل شده است؛ به نوعی می‌توان گفت از نظر بدنی نیز همچون سایر بازیکنان تراکتور آماده است.

باتوجه به اینکه فورچونه پاسپورت کشور مارتینیک را دارد؛ پنج بار برای تیم ملی مارتینیک بازی کرده و موفق به ثمر رساندن یک گل نیز شده است.

با جذب این بازیکن، نگرانی پرشورها بابت خط حمله تیمشان رفع می‌شود و کارنامه فورچونه نشان می‌دهد که ارزش این همه صبر و مذاکره فشرده را داشته است.