نزاع دسته‌جمعی با اسلحه شکاری سه مجروح بر جا گذاشت

گروه حوادث الف،   3980531142

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از وقوع نزاع دسته جمعی و مجروح شدن سه نفر با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۷ دقیقه روز چهارشنبه ، یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام که بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری ۱۲ در محل مشخص شد که ۸ نفر با ۶ دستگاه خودرو سواری در روستای بشنیج، به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی و ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را در این تیراندازی مجروح و از محل متواری کرد.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور تصریح کرد: سه مجروح به بیمارستان منتقل و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی، تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

سرهنگ دهقان‌پور خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان، در کمتر از ۲ ساعت، ۳ متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی (ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در بازرسی از خانه یکی از متهمین، یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه کشف شد. این در حالی است که ۴ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف و در بازرسی از این خودرو، انواع سلاح سرد کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور اضافه کرد: تاکنون ۴ تن از نزاع‌کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری باقی متهمان ادامه دارد.