پیش بینی چهره‌های فوتبالی از لیگ و قهرمانش

گروه ورزشی الف،   3980531045

امروز لیگ برتر شروع می‌شود و دوباره جذابیت به فوتبال بازمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین؛هواداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا سوت شروع لیگ نواخته شود. در این بین از همین حالا عده‌ای از چهره های مطرح، پیش‌بینی خود را از قهرمان فصل جدید می گویند. البته سرخابی‌ها بیشتر قهرمانی تیم خودشان را پیش بینی می‌کنند و یا اینکه دعا می‌کنند تیم خودشان قهرمان شود.

هاشم بیک زاده: لیگ سختی است

به نظر من امسال خیلی لیگ سختی در انتظار تیم‌هاست. چون بازی‌ها دیرتر شروع شده و لیگ بیشتر طول می‌کشد. بازی‌های مقدماتی جاجم جهانی هم امسال برگزار می‌شود. حذفی و لیگ قهرمانان هم که هست. هیچی دیگر. تقویم خیلی فشرده است. به نظرم تیمی که زیاد بازیکن گرفته می تواند بهتر عمل کن. امسال قهرمانی واقعا سخت است. به نظرم تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس های اصلی هستند.

بنگر: پرسپولیس قهرمانه!

پرسپولیس رقیبی ندارد. من شنیدم که می گویند سپاهان خیلی قدرتمند شده است. ولی به نظر من اینطور نیست. اتفاقا پرسپولیس قوی‌تر شده است. امیدوارم این بازیکن برزیلی هم که گرفته‌اند خوب باشد و بتواند برای تیم خوب گل بزند. خط دفاعی عالی است. هافبک ها هم خیلی خوب هستند. خط حمله هم قوی است. دیگر چه چیزی برای قهرمانی می خواهیم؟!

حنیف عمران زاده: چه بهتر استقلال قهرمان شود

استقلال نسبت به فصل گذشته دوباره تغییرات داشته است. در این چند سال تغییرات استقلال زیاد بوده و در کل تیم جوانتر شده است. به همین خاطر به نظرم استقلال نیاز به زمان دارد. هوادار هم باید به تیم و استراماچونی فرصت بدهد. اینطور نباشد که از همان هفته اول توقع داشته باشند استقلال در اوج  باشد. هر تیمی که تغییرات دارد زمان می برد هماهنگ شود. من که فکر می کنم کار استقلال سخت است ولی اگر قهرمان شود که چه بهتر. به نظرم امسال مدعی قهرمانی در لیگ زیاد داریم. سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و پدیده هم خوب هستند.

اسماعیل حلالی: کار سخت است

با اینکه معتقدم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و می‌تواند برای چهارمین سال متوالی به قهرمانی برسد ولی باید تیم مراقب باشد. چیزی که مهم است پرسپولیس باید انگیزه لازم را داشته باشد. وقتی شما سه بار متوالی قهرمان می شوید ناخواسته این اتفاق عادی می شود و بازیکنان شاید انگیزه شان کمتر شود. بنابراین نقش کادر فنی و آقای کالدرون خیلی اساسی و مهم است. نباید اجازه دهند انگیزه بازیکنان فروکش کند. به نظرم اگر این اتفاق رخ دهد انشالله پرسپولیس قهرمان می شود.

فریدون زندی: از ته دل دعا می کنم استقلال قهرمان شود

به نظر من امسال لیگ برتر جذاب‌ می‌شود. استراماچونی و کالدرون می‌خواهند خودشان را در فوتبال ایران ثابت کنند. سپاهان هم بازیکنان خوبی جذب کرده است. تراکتور هم مثل سال گذشته سعی کرده تیم قدرتمندی ببندد. دنیزلی خیلی مربی خوبی است و با هدف قهرمانی به این تیم آمده است. به نظر من پیش بینی خیلی سخت است ولی از ته دعا می کنم استقلال قهرمان لیگ برتر شود چون عاشق این تیم هستم.

هادی عقیلی: کیفیت لیگ بالاتر است

این لیگ از آن لیگ‌هایی است که رقابت نزدیک است و به نظرم اصلا نمی‎شود قهرمان آن را پیش بینی کرد. به نظرم اکثر تیم ها از جمله تراکتور، سپاهان و پرسپولیس خوب هستند. استقلال هم جوان تر شده و خوب است. تیم ها زود شروع کرده اند. من فکر می کنم کیفیت لیگ امسال بالاتر از سال های قبل باشد.

مجتبی جباری: قابل پیش بینی نیست

پیش بینی لیگ برتر واقعا سخت است. خوبی فوتبال به این است که هیچگاه قابل پیش بینی نیست. همه تیم ها قطعا قدرت خود را نسبت به فصل قبل تقویت کرده اند ولی مهم است که بازی ها شروع شود و ببینیم تغییرات چقدر روی کارشان اثر گذاشته است.

فرزاد مجیدی: هفته های اول مهم است

همانطور که می دانید هیچ مربی قول قهرمانی نداده است. این یعنی خود آنها هم می دانند فوتبال قابل پیش بینی نیست. منتهی به نظرم رقابت بین 4 تیم سپاهان، تراکتور، استقلال و سپاهان خواهد بود. هفته های اول خیلی تعیین کننده است. تیم هایی که خوب شروع می کنند شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

امیرعابدزاده: انشالله پرسپولیس قهرمان شود

من درگیر تمرینات و بازی‌های ماریتیمو هستم و زیاد از تیم های لیگ برتری خبر ندارم ولی دوست دارم پرسپولیس دوباره قهرمان شود. این تیم امسال مهره هایش را حفظ کرده. فقط کادر فنی عوض شده است. البته تیم های دیگر هم با قدرت می‌آیند. انشالله مشکلی پیش نیاید پرسپولیس قهرمان می‌شود.

علی‌فتح‌الله زاده:پرسپولیس بهتر عمل کرد

استقلال که امسال کلی مشکل داشته و دوباره با حاشیه دارد وارد لیگ برتر می‌شود. در باشگاه باید مدیریت بهتری صورت بگیرد. پرسپولیس هم مشکلاتی دارد ولی به مراتب بهتر عمل کرده چون مهره هایش را نگه داشت. امیر قلعه نویی و سپاهان هم واقعا خطرناک هستند و من معتقدم شانس زیادی برای قهرمانی دارند. نباید از تراکتور و پدیده و فولاد هم با جواد نکونام چشم پوشی کرد.