معارفه نمادین عضو علی البدل شورای شهر شیراز پس از غیبت اعضا+سند

گروه سیاسی الف،   3980530138 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که اعضای شورا به درخواست دستغیب به منظور برگزاری جلسه علنی بعدازظهر امروز بی‌اعتنایی کردند، جمعی از یاوران شورا با حضور در صحن شورای شهر شیراز معارفه نمادین محمدتقی تذروی را انجام دادند.

 

به گزارش فارس، علیرغم دعوت‌نامه مکتوب احمدرضا دستغیب خطاب به اعضای شورای شهر شیراز برای حضور در جلسه علنی بعدازظهر امروز به منظور معارفه و اَدای سوگند محمدتقی تذروی عضو علی‌البدل سوم شورای اسلامی شهر شیراز و برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر شیراز، اما هیچ‌کدام از اعضا در صحن شورا حاضر نشدند و دستغیب نیز بدون هیچ توضیحی به ناچار صحن را ترک کرد.

 

در حالی که محمدرضا امیری فرماندار شیراز نامه دستغیب برای برگزاری جلسه امروز و انجام دو دستورکار ذکرشده را تأیید کرده بود، اما نوذر امامی از اعضای شاخص شورای پنجم شامگاه دیروز خطاب به دستغیب نوشت: «نباید با لجبازی و خودمحوری به خاطر آب بینی بز به جایگاه خودت و شورا لطمه‌ای وارد شود. فرض کن بعد از این اعلام جلسه که اکنون به فضای عمومی و رسانه‌ها فرستادید، کسی در صحن حاضر نشود، چه تبعات و هزینه‌ای خواهد داشت؟»

بعدازظهر امروز پیش‌بینی امامی درست از آب در آمد و هیچ‌کدام از اعضا در صحن حاضر نشدند، اما جمعی از یاوران شورا با حضور خود در صحن شورای شهر شیراز به‌صورت خودجوش معارفه نمادین محمدتقی تذروی را انجام دادند.

 

طبق تأیید فرمانداری شیراز بر درخواست دستغیب، امروز 30 مرداد محمدتقی تذروی عضو علی‌البدل سوم شورای اسلامی شهر شیراز باید جایگزین مهدی حاجتی در پارلمان شهری می‌شد؛ چراکه از بازداشت و انتقال به زندان حاجتی 2 ماه می‌گذرد و طبق قانون به دلیل غیبت بیش از اندازه، فرد جایگزین باید معرفی شود.

با وجود عدم برگزاری جلسه امروز باید دید اعضای شورای شهر شیراز و رئیس جدید این شورا چه تصمیمی در خصوص غیبت حاجتی و معارفه عضو علی‌البدل سوم شورا خواهند گرفت.