توییت مبهم باشگاه سپاهان؛ نورافکن زرد پوش می‌شود یا رضایی؟

گروه ورزشی الف،   3980527204

باشگاه سپاهان با انتشار توییتی مبهم به صورت تلویحی از حضور یک بازیکن شاغل در لیگ بلژیک در اصفهان برای مذاکره و انعقاد قرارداد با این تیم خبر داد.

به گزارش فارس از اصفهان،  حساب توئیتر باشگاه سپاهان با انتشار عکس بلیت پرواز از بلژیک به تهران نوشت: « تمام» تا خبر پیوستن یک ستاره از لیگ بلژیک  به جمع زردپوشان اصفهان را رسانه‌ای کند.

در این میان اما امید نورافکن اولین نامی است که به ذهن‌ها خطور می‌کند، چرا که چندی پیش قلعه‌نویی سرمربی سپاهان اظهار کرده بود: اجازه بدهید تا قطعی نشده صحبتی نکنیم اما بنده هر دوی بازیکنان (امید ابراهیمی و امید نورافکن) را می‌خواهم و شاگرد خودم بوده‌اند. البته می‌دانیم چند تیم دیگر هم به دنبال این نفرات هستند.

امید نورافکن در پایان لیگ هفدهم از استقلال جدا و راهی شارلوای بلژیک شد اما بعد از نیم فصل حضور در این تیم دوباره با قراردادی قرضی به جمع آبی پوشان برگشت، او تمایل داشت قراردادش را با باشگاه استقلال قطعی کند اما مدیران این باشگاه در پروژه جذب او منفعل نشان دادند تا این بازیکن جوان مجبور شود به تمرینات شارلوا اضافه شود.

دیگر بازیکن ایرانی که در ذهن‌ها خطور می‌کند، کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی شاغل در بلژیک است؛ رضایی بعد از درخشش در شارلوا فصل قبل با قراردادی قابل توجه به باشگاه کلوپ بروژ پیوست، تقریبا در تمام فصل نیمکت نشین بود و حالا جدایی اش از این باشگاه قطعی به نظر می رسد.

رضایی که سابقه حضور در اصفهان و تیم ذوب‌آهن را دارد، حال می‌تواند با زردپوش شدن یک فصل دیگر در دیار نصف‌جهان توپ بزند.