معاون وزیر ارشاد: کاغذ به قیمت نیمایی در کشور موجود است

گروه اقتصادی الف،   3980523221 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاغذ به قیمت نیمایی به‌اندازه کافی در کشور موجود است که تاکنون چهار تن توزیع و ۱۸ هزار تن نیز تأمین ارز شده است.

به گزارش فارس از بوشهر، محمد خدادی شامگاه چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار استان بوشهر اظهار داشت: همان‌گونه که طلوع رسانه‌ای از بوشهر بوده باید طلوع جدید رسانه‌ای نیز از این استان شروع شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: طلوع جریان رسانه‌ای جدید به صورت کارفرمایی خوانده‌ها، محتوایی که منجر به قضاوت خواننده شود، همراه بابیان مشکل به دنبال حل آن باشد، نقد سازنده را وظیفه خود بداند، صورت خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه حق خبرنگاران و اهالی رسانه این است که امنیت شغلی و بیمه داشته باشد و دغدغه معیشت نداشته باشند، تصریح کرد: امسال بیمه سه هزار خبرنگار در صندوق حمایت از هنرمندان و خبرنگاران انجام‌ شده است.

رسانه باید در خط مقدم وحدت و یکپارچگی جامعه باشد

خدادی بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم رسانه باید در خط مقدم وحدت و یکپارچگی جامعه باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان از هر روشی برای مقابله با نظام مقدس اسلامی و حمله به مردم استفاده می‌کند، روزی جنگ تحمیل از سوی صدام را داشتیم و امروز هم دشمن در عرصه اقتصادی وارد شده است و می‌خواهد مردم را تحت فشار قرار دهد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه امروز در جنگ اراده‌ها هستیم خاطرنشان کرد: بوشهر در خصوص رسانه حال خوبی دارد چون که مسؤولینی مسلط و شناخت بالایی به حوزه رسانه دارد.

خدادی بیان کرد: هیچ دستگاهی بدون ارتباط با مردم به هیچ مأموریتی موفق نخواهد بود و هر کاری و مأموریتی بسته به نوع ارتباطی است که بر بستر اطلاعات به اثر می‌رسد. دوران تقدیر و تشکر تمام‌شده است و باید به دنبال شریک‌سازی باشیم و مردم را در اداره کشور شریک کنیم و به آن‌ها سهم و نقش بدهیم.