ارتش رژیم صهیونیستی برخی تمرین‌های نظامی خود را لغو کرد

گروه جهان الف،   3980523211

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم به دلیل کسری بودجه، برخی از مانورها و تمرین‌های نظامی خود را تا پایان سال 2019 لغو کرده است.

به گزارش فارس، روزنامه عبری‌ «هاآرتص» چاپ تل‌آویو نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شده است تمرین‌های نظامی ویژه نیروهای ذخیره خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی لغو کند.

این روزنامه چهارشنبه (۲۰۱۹ مرداد) نوشت که این تصمیم به دلیل نبود اعتبارات و مسائل مربوط به بودجه گرفته شده است و علاوه بر نیروهای ذخیره، شامل یگان‌های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جنوبی فلسطین اشغالی یعنی نوار غزه نیز می‌شود.

به گزارش وب‌گاه خبری «فلسطین‌ مدیا» به نقل از هاآرتص، با این حال برخی از مسئولان در ارتش رژیم صهیونیستی این مسئله را نه به کمبود بودجه، بلکه به تصمیم‌های «آویو کوخافی»، رئیس ستاد ارتش این رژیم مرتبط دانستند.

به نوشته هاآرتص، برخی از تمرین‌های دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در حقیقت لغو شده و فقط این تمارین مختص افسران و نه سربازها است. این رسانه صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حالی بررسی لغو تمرین‌های نظامی برای نیروهای توپخانه ذخیره است.