خبر خوش باشگاه استقلال درمورد حواشی اخیر

گروه ورزشی الف،   3980523054 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب ریس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل جدید روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

خبر خوش باشگاه استقلال درمورد حواشی اخیر

به گزارش ایرنا، «اسماعیل خلیل زاده» روز سه شنبه در خصوص احتمال فسخ قرارداد «آندره آاستراماچونی » با باشگاه استقلال اظهار داشت: این که روزنامه اسکای اسپورت ایتالیا چنین گزارشی را نوشته باشد از آن بی خبر هستم اما با جرات می گویم چنین چیزی به دور از واقعیت است.

وی افزود: استراماچونی با استقلال قرارداد دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در هر مجموعه ای طبیعی است و استراماچونی بابت اتفاقاتی که برای میلیچ به وجود آمد ناراحت بود اما همه چیز برطرف شد و مساله خاصی وجود ندارد.

خلیل زاده تصریح کرد: با هماهنگی های که صورت گرفته میلیچ ظرف 48 ساعت آینده وارد ایران خواهد شد و پس از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی با استقلال قرارداد همکاری خواهد بست.

وی تاکید کرد: به طور حتم تمام تلاش مجموعه استقلال این است تیم به بهترین شکل ممکن آماده و بتواند با حمایت هواداران بهترین نتایج را در لیگ نوزدهم کسب کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: متاسفانه برخی ها دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند و توصیه من به هواداران این است به شایعات توجه نکرده و از تیم محبوبشان حمایت کنند.