ظریف: دنیا مدیون مقاومت اسلامی لبنان است

گروه جهان الف،   3980522210

وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه حزب الله امکان شکست رژیم صهیونیستی را به دنیا ثابت کرد، افزود: دنیا مدیون مقاومت لبنان است که دربرابر تروریسم تکفیری و زورگویی رژیم صهیونیستی ایستاد.

به گزارش مهر،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سیزدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی در گفت‌وگو با  «العهد» لبنان، این پیروزی را به مردم و مقامات لبنان  و حزب الله لبنان تبریک گفت.

ظریف در گفت‌وگو با خبرنگار العهد در تهران تاکید کرد: ملت لبنان و مقاومت اسلامی این حقیقت را به جهانیان ثابت کردند که شکست رژیم صهیونیستی ممکن است و این رژیم نمی‌تواند هر وقت بخواهد در منطقه جنگ به راه انداخته و خون ملت‌های منطقه را بریزد.

وزیر خارجه ایران پیروزی مقاومت در لبنان را پیروزی برای همه منطقه و حقوق بین الملل و مناسبات سالم بین المللی توصیف و بیان کرد: ملت‌های منطقه و دنیا مدیون مقاومت ملت لبنان و مقاومت اسلامی و حزب الله هستند که در برابر زورگویی رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و همچنین به مقابله با تروریسم تکفیری داعش رفتند و در برابر این خطر تروریستی تکفیری که بلایی برای دنیا بود مقاومت کردند.