استراماچونی از شرایط استقلال راضی نیست

گروه ورزشی الف،   3980522092

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مشخص است استراماچونی از شرایط موجود رضایت چندانی ندارد اما او حرفه‌ای تر از آن است که بخواهد اینطوری جدا شود.

استراماچونی از شرایط استقلال راضی نیست

شوکی که به استقلال وارد شد، تهدید استراماچونی به استعفا و جدایی از آبی پوشان بود که این اتفاق فضای این تیم را کاملا ملتهب کرد.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با مهر در این خصوص اظهار داشت: کاملا مشخص است استراماچونی از شرایط موجود رضایت چندانی ندارد، اما او جایی نمی‌رود و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: البته این اصلا خوب نیست که شرایط طوری باشد تا سرمربی از آن رضایت نداشته باشد. آن هم در شروع کارش در این تیم.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: استراماچونی مربی خوبی است و توانسته نظم تیمی را به استقلال بازگرداند. او پتانسیل موفقیت در ایران را دارد و این کار منوط به یک سلسله اتفاق است که باید در باشگاه استقلال بیفتد. وگرنه نه استراماچونی و نه هیچ مربی دیگری به تنهایی نمی تواند تیمی را قهرمان کند.

بیگی در ادامه بیان داشت: باشگاه باید زمینه این موفقیت را فراهم کرده و شرایطی را ایجاد کند تا همه تمرکز سرمربی روی کارهای فنی باشد. 

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به طولانی شدن فاصله بین دو فصل هجدم و نوزدهم بیان داشت: استقلالی‌ها نباید از این بابت ناراحت باشند چون این تعطیلی به سود آنها شد. این تیم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و این تعطیلی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان جدید و قدیم کمک می‌کند.