طائب: باید دعا کنیم که روحیه مقاومتمان بیشتر شود

گروه سیاسی الف،   3980520176

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم دعای عرفه بجنورد گفت: باید دعا کنیم که روحیه مقاومتمان بیشتر شده و کشور ظهور امام زمان امن شود.

به گزارش فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام مهدی طائب عصر امروز در دانشگاه پیام نور بجنورد با اشاره به عظمت روز عرفه اظهار کرد: در روایات آمده که در روز عرفه اگر کسی در صحرا عرفات باشد و فکر کند که خدا او را نبخشیده ازجمله کسانی است که از رحمت خدا ناامید است و این گناه کبیره است.

وی به آیاتی در باب صادق بودن وعده خداوند اشاره کرد و افزود: خداوند بیان کرده من را بخوانید تا اجابت کنم‌تان و ازآنجایی‌که او هم قادر است و هم صادق، وعده‌اش اجرایی خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه اطاعت از امر طاغوت را علتی برای عدم استجابت دعا دانست و خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر که قرار است سرنوشت یک سال بسته شود، بهترین کار کسب علم است تا بفهمیم باید از خداوند چه بخواهیم.

وی افزود: هیچ‌کدام از ائمه با ظهور مقام‌هایشان به حج نرفته‌اند و در غیبت حج کردند، حتی امیرالمؤمنین نیز در زمان حکومتش این‌قدر جنگ ایجاد کردند که نتوانست حج برود.

طائب هدف دشمن در شرایط کنونی را خارج کردن ملت از مسیر ایجاد شرایط ظهور امام زمان دانست و افزود: اینجاست که موضوع مقاومت مطرح می‌شود لذا خواسته شما باید این باشد که خداوند ما را آماده برای امن سازی محل ظهور امام زمان کند و به این زمان خیلی نزدیک  هستیم و فاصله‌ای با آن نداریم.

این کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید از بین برود و سپس عربستان دیگر در دست امریکا نخواهد ماند.

مسئول قرارگاه عمار در پایان گفت: تنها راهی که رژیم صهیونیستی از بین نرود، از بین رفتن روحیه مقاومت است لذا از خداوند بخواهید تا مقاومت‌مان را بیشتر کند.