واکنش موسوی به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی

گروه سیاسی الف،   3980520149

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به برخی اخبار مبنی بر مسدود شدن دسترسی ظریف در شبکه‌های اجتماعی گفت: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است.

واکنش موسوی به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش صداوسیما، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مسدود کردن فعالیت وزیر امور خارجه در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر اظهار داشت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و بخاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن‌ها می‌باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم کنند و­ دسترسی او را به شبکه‌های اجتماعی ­­که مربوط به آمریکاست مسدود کنند.

وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر مسدود شدن دسترسی ظریف در شبکه‌های اجتماعی افزود: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: بنابراین ما خیلی تعجب نمی‌کنیم که این‌ها دست به چنین عملی بزنند. صدای حق همیشه طنین انداز خواهد شد و صدای اقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.