سخنگوی سپاه: در روز مبادا طوفان خشمی خواهیم شد و کسی نمی‌تواند جلویمان بایستاد

گروه سیاسی الف،   3980520092 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار شریف با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی با تجهیزات داخلی، بسیاری را شوکه کرده است گفت: جمهوری اسلامی در روز مبادا طوفان خشمی خواهد شد که انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و کسی نمی تواند جلویش بایستاد.

سخنگوی سپاه: در روز مبادا طوفان خشمی خواهیم شد و کسی نمی‌تواند جلویمان بایستاد

به گزارش مهر، سردار رمضان شریف صبح یکشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران بسیجی، قدرت گفتمانی را اصلی ترین قدرت نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: هرچه محتوای پیام قدرتمندتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی افزود: از چهار مولفه اصلی در تولید پیام، از نظر منبع تولید پیام، منحصر بفرد هستیم و کسی قادر نیست پیامی قدرتمندتر از پیام قرآن کریم داشته باشد اما در هماوردی با رسانه های بیگانه از نظر محتوای گفتمانی بی نظیر هستیم و اینکه معمار انقلاب در تمام جهان شناخته می شود بخش اعظم آن ناشی از قدرتمندی پیام است.

سردار شریف تصریح کرد: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است و انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید و مبتنی بر فطرت انسان ها است.

سخنگوی سپاه یادآور شد: در ۴۰ سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان یافته با دشمن دست و پنجه نرم می کردیم، دشمن تلاش می کند جامعه را از گذشته خود پشیمان کنند.

وی افزود: ۱۳۵ هزار مستشار آمریکا قبل از انقلاب همه تصمیمات کشور را عهده دار بودند و طبق گزارش ها، قبل از بهمن ۵۷ حدود ۷۰ درصد مردم کشور در روستاها و ۳۰ درصد در شهرها زندگی می کردند و روستاهای آن زمان فاقد برق، جاده، آب آشامیدنی و بهداشت بود.

پشیمان کردن از گذشته محور دشمنان است

سردار شریف با بیان اینکه پشیمان کردن از گذشته، محور دشمنان است گفت: محور دوم آن است که همه چیز را به هم ریخته و پرآشوب و رو به سقوط جلوه دهند درحالی که همه مولفه های قدرت و ثبات در ایران بی نظیر بوده و امنیت کشور عالی است و داعش با آنکه در قلب کشورهای اروپایی رفته بود اما آن سوی مرزهای ما شکست خورد.

سخنگوی سپاه، ایجاد داعش و کشاندن درگیری ها در جغرافیای جهان را از نقشه های دشمنان برشمرد و گفت: وضعیت در اردوگاه مقابل بحرانی است و ثبات در جمهوری اسلامی به برکت رهبری حکیم و شجاع که در قلب ملت جایگاه دارد، مطلوب و عالی است.

سردار شریف با بیان اینکه خانواده در ایران مهمترین عنصر اجتماعی است تصریح کرد: بانوان در ایران در سایه اسلام و قوانین جمهوری اسلامی عزت پیدا کرده اند و ایران اسلامی مهد توجه به بانوان است.

وی با عنوان اینکه دشمن چیزی برای عرضه مقابل جمهوری اسلامی ایران ندارد گفت: دشمنان در همه پرونده ها و برنامه ها علیه ایران بازنده صرف بوده اند و جمهوری اسلامی به فضل الهی و برکت رهبری توانست جنگ و تهدید را به یک فرصت اساسی تبدیل کند و امروز همه توانمندی دفاعی ایران را قبول دارند.

سردار شریف با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی با تجهیزات داخلی، بسیاری را شوکه کرده است گفت: جمهوری اسلامی در روز مبادا طوفان خشمی خواهد شد که انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و کسی نمی تواند جلویش بایستاد.

سخنگوی سپاه گفت: آینده و افق بسیار روشنی پیش روی ما است، ایجاد تمدن اسلامی دور از دسترس نیست و نباید بیانات مقام معظم رهبری را نادیده گرفت.