دستگیری سارق حین سرقت در تهرانسر

گروه حوادث الف،   3980520050

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حین سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده تهرانسر خبر داد.

دستگیری سارق حین سرقت در تهرانسر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد : ساعت ۲۰ روز گذشته ماموران ضربت مستقر در کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین گشت زنی‌های خود به یک پژو ۲۰۶ سفید رنگ برخورد کردند که کنار بلوار گل‌ها به صورت کج پارک شده بود.

وی ادامه داد: مدتی این خودرو را زیر نظر گرفتند و مشخص شد راننده این خودرو پیاده شده و در حال بررسی کردن خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ دیگری است که با توجه به مشکوک بودن اوضاع به خودرو نزدیک می‌شوند تا مظنون را بازداشت کنند، اما او با دیدن پلیس سوار بر خودروی خود شده و از محل می‌گریزد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: مدتی تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تااینکه ماموران ضربت پلیس مجبور به تیراندازی هوایی و پس از آن به سوی لاستیک خودرو شدند که با توجه به پنچر شدن خودرو، بالاخره متهم در تقاطع آزادگان و اتوبان فتح دستگیر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با دلالت متهم به کلانتری، خانم جوانی نیز به آنجا آمد و عنوان داشت فرد بازداشت شده همسرش است که دارای خانواده متمولی است و حتی بیشتر خواهران و برادرانش در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اما متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست از مدت‌ها پیش به دلیل اعتیاد به شیشه از طرف خانواده اش طرد شده است.

این خانم جوان در ادامه به ماموران پلیس گفت متهم دقیقا در کوچه محل زندگی پدرم اقدام به سرقت می‌کرده است.

بنابراین گزارش؛ متهم قبل از این سه سال حبس در زندان تحمل کرده است و بعد از آزادی از زندان با وجود اعتیاد دوباره به سرقت‌های سریالی خود روی آورده است که مشخص شد خودروی ۲۰۶ کشف شده از او نیز سرقتی است.

متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.