رونمایی سامسونگ از لپ‌تاپ بسیار باریک با طول عمر باتری طولانی

مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،   3980519029

شرکت سامسونگ در رویداد روز 7 آگوست خود به رونمایی از لپ تاپی با مشخصات موبایلی به نام گلکسی بوک اس پرداخت. نوت بوکی که تنها 960 گرم وزن دارد و ضخامت آن کمتر از 11 میلیمتر است.

رونمایی سامسونگ از لپ‌تاپ بسیار باریک با طول عمر باتری طولانی

به گزارش الف، برند کره ای برای عرضه رقیب جدی مک بوک ایر تصمیم گرفت گلکسی بوک اس را معرفی کند. این سیستم دسکتاپی ویندوزی از پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت می گیرد و با حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR4X، حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی اس اس دی عرضه می شود.

به گفته سامسونگ، گلکسی بوک اس با سیستم عامل ویندوز 10 اس یا هوم عرضه خواهد شد و گزینه رنگی آن خاکستری یا رزطلایی است. این دیوایس به نمایشگر 13.3 اینچی FHD+ مجهز شده که لمسی بوده و از پنل TFT بهره می گیرد.

وبکم 720 پیکسلی در کنار سنسور اثرانگشت از دیگر ویژگی های گلکسی بوک اس است. شایان ذکر بوده سامسونگ در این نوت بوک کم وزن تنها یک پورت USB-C به کار گرفته که برای انتقال دیتا و شارژ دستگاه به کار گرفته می شود. گذشته از آن باید به سیستم صوتی استریو AKG با پشتیبانی از فناوری دالبی اتمز هم پرداخت.

Galaxy Book S از اسلات کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند و در این بین می توان ظرفیت ذخیره سازی آن را به 1 ترابایت رساند. یکی از بخش های برجسته این لپ تاپ باتری با طول عمر بسیار طولانیست. سامسونگ می گوید در گلکسی بوک اس باتری 42 وات ساعتی تعبیه شده که با یک بار شارژ می تواند بیش از 23 ساعت دوام آورد.

چنین مدت زمانی در میان لپ تاپ ها بسیار کم نظیر است و محصول شرکت کره ای را به یکی از بهترین نوت بوک ها تبدیل کرده است. گلکسی بوک اس قرار است در سپتامبر امسال با قیمت پایه 999 دلار عرضه شود. در بحث فناوری های ارتباطی به وای فای، بلوتوث 5.0 و GPS مجهز شده تا دست کمی از رقبا خود نداشته باشد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.