تبریک وزیر اطلاعات به خبرنگاران

گروه اجتماعی الف،   3980516211

وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکیدکرد: اینجانب بانکوداشت این روز حماسی، موفقیت بیش از پیش اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد را از درگاه خالق بی همتای هستی مسئلت دارم.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: اینجانب با نکوداشت این روز حماسی، سلامتی و موفقیت بیش از پیش اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد را از درگاه خالق بی همتای هستی مسئلت نموده و ایستادگی مثال زدنی شان را در سنگر حفظ و اشاعه حقایق به منظور خنثی نمودن دسایس قلم به مزدان اجنبی صفت آرزومندم.

حجت الاسلام محمود علوی در پیام خود آورده است: ۱۷ مرداد مصادف با شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی و ۸ تن از دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان، تاریخ غرور آفرینمان را رقم زد، یادآور حماسه آفرینی دلیرمردانی است که جوانمردانه بر اریکه ایمان و اعتقاد تکیه زده و غرّش آتش گلوله را بر جان خود خریدار گشتند تا غریبانه از همیّت و حقانیت این نظام مقدس دفاع کنند.
  علوی در این پیام می افزاید: اینجانب با نکوداشت این روز حماسی، سلامتی و موفقیت بیش از پیش اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد را از درگاه خالق بی همتای هستی مسئلت نموده و ایستادگی مثال زدنی شان را در سنگر حفظ و اشاعه حقایق به منظور خنثی نمودن دسایس قلم به مزدان اجنبی صفت آرزومندم.