میرباقری: تصمیم «مزدک میرزایی» به صلاح نبود/ اگر برگردد، شرایط کاری برایش مهیاست

گروه فرهنگی الف،   3980516003 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون سیما گفت: کاری که «مزدک میرزایی» انجام داد یک اشتباه استراتژیک بود و به هیچ وجه به صلاح نبود اما اگر تصمیم به برگشت داشته باشد، شرایط کاری برای او مهیاست.

میرباقری: تصمیم «مزدک میرزایی» به صلاح نبود/ اگر برگردد، شرایط کاری برایش مهیاست

به گزارش فارس، «سید مرتضی میرباقری» معاون سیما در حاشیه مراسم روز خبرنگار، در جمع خبرنگاران درباره رفتن مزدک میرزایی از کشور و پیوستن وی به شبکه ایران اینترنشنال گفت: کاری که آقای مزدک میرزایی انجام دادند نه اتفاق عام و نه اتفاق حرفه ای است.

وی تاکید کرد: ما متاسفیم که ایشان رفته ولی واقعا رفتن ایشان دلیل نبودن کار اساسی در حوزه ورزش نیست. این یک اشتباه استراتژیک است که آقای میرزایی مرتکب شد و به هیچ وجه به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرد آن هم در شبکه ای که عنادش با مردم ایران روشن است. کسی که میخواهد ترویج کند تفکر وهابیت و عربستان سعودی را و در چنین موقعیتی. این از فهم کم سیاسی ایشان است به خاطر اینکه اصلا آدم سیاسی نبوده است.

معاون سیما اظهارداشت: ما علاقه مند به این هستیم که مزدک میرزایی به سر کارش برگردد و شرایط کاری هم کاملا برای ایشان فراهم است.

وی درباره آرشیوی که گفته می شود مزدک میرزایی با خود به خارج از کشور برده نیز توضیح داد: ایشان برنامه ای بنا بود بسازد و اگر آرشیو صداوسیما را هزار بدانیم، یک هزارم از آرشیو را با خود برده است.