پردیس‌های سینمایی شهرداری برای اهالی رسانه رایگان است

گروه فرهنگی الف،   3980515112

مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: پردیس‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار برای اهالی رسانه رایگان است.

پردیس‌های سینمایی شهرداری برای اهالی رسانه رایگان است

به گزارش الف،‌ هاشم میرزاخانی ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به‌عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل‌تقدیر است.

وی اعلام کرد: پردیس‌های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل پردیس‌های ملت، تماشا، راگا و رازی روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مردادماه برای اهالی رسانه رایگان خواهد بود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر افزود: خبرنگاران می‌توانند در روزهای یاد شده با ارائه کارت خبرنگاری معتبر از رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک نفر و با رزرو قبلی، مهمان پردیس‌های سازمان فرهنگی شهرداری تهران بوده و به تماشای فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.

میرزاخانی در پایان یادآوری کرد: علاوه بر اجرای این طرح، پردیس سینمایی تماشا نیز همچون سه سال گذشته در تمام ایام سال به عنوان پاتوق اهالی رسانه معرفی می‌شود.

اسامی و شماره تلفن پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران بدین شرح است:

پردیس سینمایی ملت: خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، روبه روی بزرگراه کردستان،
شماره تماس: ۲۳۱۶۲ (داخلی ۱۰۱)

پردیس سینمایی تماشا: چهار راه یافت آباد، بلوار معلم، میدان معلم، اول بلوار مدائن، شماره تماس: ۶۶۶۵۶۱۲۶

پردیس سینمایی راگا: شهرری، اتوبان شهید آوینی، خیابان شهید کریم شیرازی، جنب شهروند، شماره تماس: ۵۵۹۵۲۰۲۳

پردیس سینمایی رازی: خیابان کارگر جنوبی، میدان رازی، خیابان هلال‌احمر، شماره تماس: ۵۵۴۲۶۴۶۱