اظهارات رونالدو درباره بهترین گل و آرزوش

گروه ورزشی الف،   3980514096

فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها می‌گوید دوست داشته کنار اسطوره فوتبال پرتغال بازی کند.

اظهارات رونالدو درباره بهترین گل و آرزوش

به گزارش تسنیم، کریستیانو رونالدو در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره اینکه بهترین گل دوران حرفه‌ای‌اش کدام گل بوده است، گفت: پاسخ به این پرسش سخت است. اینکه بخواهم یک گل را انتخاب کنم ... من تمامی 700 گلم را دوست دارم و همیشه ساده‌ترین جواب را می‌دهم و آن این است که آخرین گلم را خیلی دوست دارم. قطعاً آخرین گلم، زیباترین گل نیست اما گل‌ها همیشه مهم هستند، از این‌رو آخرین گلم هم مهم بوده است. قطعاً گل بعدی‌ام هم مهم خواهد بود.

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس در پاسخ به این پرسش که «دوست داشتید در کنار کدام بازیکن بازی می‌کردید؟»، اظهار داشت: در ذهنم بازیکنان زیادی هستند که دوست داشتم در کنارشان بازی کنم اما دوست دارم از کشور خودم یکی را انتخاب کنم و آن اوزه‌بیو است که چند سال پیش درگذشت. او یکی از پسرهای پرتغال است و آرزو داشتم که کنارش بازی کنم، چون پرتغالی بود. اوزه‌بیو انسانی فوق‌العاده بود و دوست داشتم می‌توانستم در تیم ملی پرتغال کنارش بازی کنم.

رونالدو 34 ساله همچنین در خصوص اینکه شادی گل ویژه‌اش از کجا نشأت گرفته، یادآور شد: ما در آمریکا بودیم و در بازی با چلسی وقتی گلزنی کردم به یک‌باره شادی گل «siuuuu» - به معنی بله - را انجام دادم و نمی‌دانم که از کجا این شادی گل به ذهنم آمد. پس از آن بود که تصمیم گرفتم این شادی گل را تکرار کنم، چون می‌دیدم که هواداران این شادی گل را دوست دارند و با «siuuuu» به یاد کریستیانو می‌افتند، بنابراین به این نوع شادی گل ادامه خواهم داد.

وی در خصوص دوره بعد از بازنشستگی‌اش و اینکه قصد دارد به چه کاری روی بیاورد، گفت: هنرپیشگی یا مدلینگ. نمی‌دانم که آیا اصلاً استعداد بازیگری دارم یا خیر اما همیشه می‌گویم که وقتی تلاش کنید و خودتان را وقف کاری کنید، می‌توانید به همه چیز برسید.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید که تابستان گذشته به یوونتوس پیوست، درباره فیلم مورد علاقه‌اش هم خاطرنشان کرد: من بیشتر اهل مستند دیدن هستم، اما فیلم «سکوت بره‌ها» را دوست دارم. می‌‌دانم که این فیلمی قدیمی و برای 34 یا 35 سال پیش است اما من دوستش دارم.