کسب درآمد میلیونی با آموزشی در آموزشگاه آرایشگری تخصصی

گزارش بازرگانی،   3980513137

حرفه هایی که در آموزشگاه آرایشگری زنانه در ایران تدریس میشود حرفه های مختلفی هستند که (بالغ بر 80 رشته) را شامل میشود.

کسب درآمد میلیونی با آموزشی در آموزشگاه آرایشگری تخصصی

حرفه‌های پول زایی همانند میکروپیگمنتیشن ، کاشت ناخن ، پداگوژی،مدير آموزشگاه فني و حرفه ای آزاد ، لیزر ، مشاوره در مراقبت پوست و مو ٬ زیبایی و تناسب اندام ، کاربرد تجهیزات و دستگاه های زیبایی و تناسب اندام ،مدیر آموزش، هیرکاشت ، متعادل ساز چهره (میکاپ) ، آموزش تخصصی دکلراسیون،کوتاه کردن مو ژورنالی و،. آرایش خاص عکاسی و ..

از بین رشته های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری تخصصی ما رشته های زیر را به شما پیشنهاد میکنیم.

آموزشگاه میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یک نوع آرایش دائم یا تاتو ایمن میباشد که توسط سازمان فنی و حرفه ای رشته ای تایید شده میباشد و برای این حرفه مجوز فعالیت داده میشود . با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده توسط میکروپیگمنتیشن  این رشته جز یکی از رشته های پردرامد زنانه و مردانه میباشد . خدماتی که این رشته را شامل میشود همانند هاشور ابرو ، سایه ابرو ، سایه چشم ، خط چشم ، زخم های اسکار ، اسکالپ سر و ...

هزینه میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران و دیگر شهرستان ها متفاوت است . و در حالت کلی به مناطق ای که هستید هم بستگی دارد .

 

مراقبت هاشور ابروی خود باشد;

میکروپیگمنتیشن هم همانند زخم ها و درمان های دیگر احتیاج به مراقب دارد. بعد از انجام هاشور ابرو ، یک سری مراقبت هایی لازم است که باید مشتری رعایت کند . 1- حداقل سه روز روز از حمام یا استخر استفاده نکنید. 2- استفاده سه روز از پماد استریل تجویز شده توسط میکروپیگمنتیشن کار 3- تا 24 ساعت از مواد شوینده بر روی چهره خود استفاده نکنید . 4- پرهیز از قرار گیری مستقیم در جلوی آفتاب ، کنار دریا و ... 5- در محیط آفتابی از کلاه های سایه بان دار و از عینک هایی با عدسی های بزرگ استفاده کنید . 6- تا یک هفته از لوازم آرایشی استفاده نکنید 5- از بند ابرو یا وکس استفاده نکنید چون به پیگمنت ها آسیب میرسانند

آموزشگاه کاشت ناخن

کاشت ناخن یک شغل جذاب و یک منبع درآمد عالی میباشد با آموزش کاشت ناخن این فرصت را ازدست ندهید 

کاشت ناخن را که الان بیش از 6 درصد خانم ها با این رشته آشنایی دارند و بیشتر شان هم این خدمات را انجام میدهند . کاشت ناخن بوسیله موادگذاری بر روی ناخن ها توسط یک ناخن کار حرفه ای انجام میشود . کاشت ناخن بر سه نوع میباشد که عبارتند از قالبی ، پودری و ژله ای . که از این سه نوع کاشت میتوان کاشت پودری و ژله ای را بهترین نوع کاشت ناخن نام برد . بیش از 80 درصد کاشت ناخن های ایران پودری میباشد .

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی:

کاشت قالب یک کاشت تاریخ گذشته و قدیمی میباشد . در این روش روی ناخن مواد گذاری کرده و بعد ناخن مصنوعی را روی مواد میچسبانند . این نوع کاشت نیاز به سوهان کاری نداره و وقت خیلی کمی را میگیرد.این کاشت زودتر هوا میگیرد و کنده میشود .

کاشت ناخن پودری :

کاشت ناخن پودری ،کاشتی زیبا دارای مقاومت زیادی زیادی است و در آب و هوای گرم و خشک بهتر ماندگاری دارد روش کاشت پودری 1- کوتاه کردن ناخن های طبیعی 2- سوهان کشی 3- برداشتن کوتیکول ها  4- نصب تیپ 5- استفاده از پرایمر 6- موادگذاری روی ناخن 7- سوهان کشی و ...

کاشت ناخن ژله ای :

کاشت ژله‌ای هم کاشتی زیباست که بیشتر در نواحی مرطوب و شرجی کاربرد دارد و ماندگاری اش در این مناطق بیشتر میباشد.

مراحل این کاشت : 1- ضد قارچ 2-مواد گذاری 3- دستگاه UV یو وی و ... مراحلش همانند کاشت پودری است با این تفاوت که جنس مواد در موادگذاری ژله ای میباشد.

کاشت ناخن میکس :

کاشت میکس ، کاشتی ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله‌ای است. در این روش بعد  از ضد قارچ ، کاشت پودری را انجام می‌دهند. بعد از سوهان کشی فقط لایه‌ای از ژل را روی ناخن می‌گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می‌کنند.